| 
			
			 | 
		#111 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a gdzie klasa G arcy geniuszy? przepadla? to szkoda czasu zeby sie z nich nabijac. banda partaczy z bandy lanserów. proste kołki dal prostych kołków. co w rowie to BMW. podkarpacie, sokólka, bida. wiem bo tu mieszkam. chamy w czarnych bmw. jak ktos wykurwi w row to pijany z moich stron. bmw=pijane proste bydlo.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#112 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   , a na poważnie BMW G650Xchallange kosztował w jedynym roku produkcji 2007 w Polsce 42000 zł ówczesnych złociszy .......w 2008 roku była promocja ponieważ nic się nie sprzedało na 38000 zł więc tu jest odpowiedź na Twoje pytanie . Obrazowo BMW G650X kosztował tyle co nowy 4 cylindrowy motocykl produkcji japońskiej. Ps. Bez sensu jest szufladkowanie ludzi ze względu na stan posiadania motocykla  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#113 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czytaj: 
		
		
		
		
		
		
			https://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_klasy_G kiedys legenda nie do zabicia - swietne auta 4wd. jak dla Ciebie G merca to tajwanski skladak to czesc  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#114 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 35 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#115 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Już się zaczyna rozpierdol w kolejnym wątku  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#116 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			i ch... mateuszu. kupilem w 2004 z kolega 190 5 cylindrow w rzedzie 2.5 bez turbo, 90KM. targalismy przeladowani sakrucko 4x4 dlugie na podkarpacie. sporo na rzepaku  
		
		
		
		
		
		
			  nic nigdy. dolozylismy 500 tys km. nic nigdy. pod przejeb... laweta  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#117 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie a może dajcie spokój samochodom we wątku o giejesie?  
		
		
		
		
		
		
		
	Tez mam mocno ugruntowane zdanie na temat obu niemieckich marek ale gdzie indziej proszę.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#118 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wracając do GS1300 to w wersji podstawowej praktycznie nie ma tylnego bagażnika, centralnego kufra nie ma gdzie zamocować - trzeba wymieniać cały uchwyt na dedykowany coś jak w pierwszych modelach CRF 1100  
		
		
		
		
		
		
		
	Ogólnie ten nowy GS wygląda z boku jak honda NC750 ![]() Mnie cieszy, że wygląda zgrabnie a nie jak napompowana kaczka jak to było dotychczas. Czy to wystarczy aby dalej wieźć tytuł króla ... nie wydaje mi się, GS wyrósł na totalnym braku konkurencji w tym segmencie, dodatkowo były to czasy gdy ludzie sporo się włóczyli po zadupiach świata i zalety terenowe były autem ale obecnie a to wojna lub inne zadymy. GS był i jest motocyklem na drogi słabe ale utwardzone mniej czy bardziej najlepiej kiepskiej jakości... obecnie tych ostatnich jest już mało albo są tam gdzie jest ryzyko wyjazdu. Przemierzając ostatnio kraje alpejskie miałbym dużo więcej radochy na lekkim motocyklu szosowym niż nawet CRF a po co tam GS to już całkiem nie mam pojęcia....  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#119 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Łapanów 
					
				
				
					Posty: 333
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: 97546 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam nadzieję, że dożyję momentu kiedy z powrotem na rynek europejski powróci Honda, Suzuki, Yamaha z modelami sprzedawanymi wszędzie indziej tylko nie w europie (DR, XT, CT itp) 
		
		
		
		
		
		
			Dlaczego muszę cierpieć przez grupkę Lewaków zabraniających mi wszystkiego? 
				__________________ 
		
		
		
		
	... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#120 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |