|  25.09.2023, 21:55 | #41 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   | 
|   |   | 
|  26.09.2023, 07:06 | #42 | 
|  |   
			
			Further certification data from Australia list the R 1300 GS at a tare weight at 522.5 pounds. 237kg ortopeda tez ma dzieci   
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  26.09.2023, 07:38 | #43 | 
|  |   
			
			Dla jaj jeno napisze ze pierwszy G/S80 ważył 180kg    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  26.09.2023, 07:43 | #44 | 
|  |   
			
			
A byly jeszcze glownie z demobilu R65GS
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  26.09.2023, 07:52 | #45 | 
|  |   
			
			Jak już tak się wszczególamy to ważny jest ukośnik   G/S - wszystko do bodaj 88r na monoleverze z tylu. Słyszałem o tych 65 ale nie widziałem nigdy. W tej chwili ładne G/S80 to nie mniej jak 11k juri. Sztuki z szopy w stanie bardzo do roboty to minimum 5.5k - stoi to na klein z reguły kilka dni i znika. Foto wstawiam dla pojęcia ewolucyjnego. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  26.09.2023, 08:00 | #46 | |
|  |   Cytat: 
  ja w okolicach 2004-2007 jak jezdzilem do niemiec po 4x4 widywalem na mobile.de r65g/s na demobilach Bundeswehr-y. p.s. i w ch... bylo tych świniakow karetek za smieszna kase z symbolicznymi przebiegami. gdyby czlowiek wiedzial... 
				__________________ buziaki   | |
|   |   | 
|  26.09.2023, 09:05 | #47 | 
|  |   
			
			Gdyby człowiek wiedział - to na przykład nie zamieniłbym shl mo4 51 na parkiet w mieszkaniu. Ileż takich zdań można wypowiedzieć - szkoda gadać. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  26.09.2023, 12:38 | #48 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 9 min 10 s |   
			
			65 jakoś jedzie..., pod warunkiem, że wersja otwarta, a te występują rzadko, 80 już jedzie, 100 w porównaniu do powyższych jedzie zdecydowanie lepiej, dodatkowo spalając najmniej paliwa. Co i tak nie zmienia faktu, że to taki "traktor" na dwóch kołach   Zdecydowanie dla lubiących jeździć zabytkami w dłuższe trasy. Pomimo wielu wad, zadbane dość trwałe. | 
|   |   | 
|  26.09.2023, 12:54 | #49 | 
|  |   
			
			setka pali mniej niż 80? zaskoczyłeś mnie mocno - wszędzie piszą, że na 42mm BING, GS100 wpierdala wachę aż miło.  moja 80 bierze piątaka. bliźniak Twojego zresztą. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  26.09.2023, 14:58 | #50 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			
https://www.youtube.com/watch?v=rAtKr_nsZSs PS. Wrzucanie ludzi do jednego wora bo jeżdżą jakąś marką "albo gatunkiem" ma tyle sensu co zakładanie, że wszyscy motocykliści to debila na głośnych wydechach nocą na kole i w ogóle wszyscy to dawcy nerek  Nie waż ludzi bo i Ciebie zważą   | 
|   |