|  15.05.2023, 00:14 | #511 | 
|  |   
			
			Ale to by wszyscy umarli ze śmiechu. 55KM  Miała być konkurencja dla T7. Ja wciąż czekam na rozwój tej zajebistej koncepcji z NC. Może się doczekam. Zreszta mam pomysł na nowy wątek - miałem dzisiaj czas na myślenie jadąc to wymyśliłem. Ale takie 900 na tym dlugoskokowym silniku 85KM, w chuj niutow tylko wąchające paliwo. No i czekam na to turbo od hondy. Niechby w końcu zrobili. Nawet taki uturbiony rozwiert z kołem 19. Oj to bym jadł. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  15.05.2023, 00:30 | #512 | 
|  |   
			
			Kłopot z NC jest taki, że to waży tyle co NAT praktycznie. Nie wiem czy to przez silnik. Jak dla mnie KM-y nie mają znaczenia prawie wcale. Jeździ się NM-mi. I zaciekawiło mnie, że nowy Trampek podobno je ma. Muszę spróbować. Ale jeśli byś chciał włożyć silnik NC w jakąś lekką ramę dualową to chętnie to sfinansuję. Ale ja jeżdżę tym potem 😀. | 
|   |   | 
|  15.05.2023, 00:32 | #513 | 
|  |   
			
			Nie wiem co w NC tyle wazy - pewnie koło zamachowe ma pół kwintala   ten silnik ma obecnie zapas - nie jestem ekspertem ale pewnie można to bezpiecznie dmuchnąć na 80KM. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  15.05.2023, 22:27 | #514 | 
| dawniej poss  Zarejestrowany: Dec 2012 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 143
				 Motocykl: RD10 -> RD13 -> GS12   Online: 4 tygodni 1 dzień 10 godz 45 min 8 s |   
			
			Jazda testowa XL750 zaliczona. Kawał porządnego motocykla. Ma poprawione to czego brakowało ostatnim trampkom: moc jest wystarczająca, hamulce super, zawias lepszy (bez szału), silnik wydaje się bardziej elastyczny. Jazda na asfalcie 160km/h jest spokojna i stabilna. Jakbym przesiadł się na niego 9 lat temu prosto z XL700 byłbym zachwycony   Stety, niestety na teście była z nami też ATAS 1100 (na co dzień jeździmy z kolegą GSami1200) i mając wybór i budżet wybralibyśmy ATAS1100. Nie bez powodu to flagowiec Hondy ADV. Testy były na asfalcie i bitych szutrach, kto wie może w kopnym piachu, błocie lżejszy motocykl pokazałby swoją przewagę.  Z ciekawostek trampek w trybie rain jest wykastrowany do mocy chyba mniejszej niż 50KM   | 
|   |   | 
|  15.05.2023, 22:52 | #515 | 
|  |   
			
			Tryb - rain, no pain    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  16.05.2023, 21:17 | #516 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 56 min 23 s |   
			
			Niektóre juz są w swoim żywiole
		 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | 
|   |   | 
|  17.05.2023, 10:26 | #517 | 
| Michał  |   
			
			Jedno pytanie - do czego tę płytę pod silnikiem przykręca się?
		 | 
|   |   | 
|  17.05.2023, 12:51 | #518 | 
|  Zarejestrowany: May 2021 
					Posty: 285
				 Motocykl: GG ES700   Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s |   | 
|   |   | 
|  18.05.2023, 09:46 | #519 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 
					Posty: 576
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 2 dni 18 godz 24 min 10 s |   
			
			Świnka na wybiegu: https://www.instagram.com/p/CsPQ21OI-Da/ 
				__________________ Kto prędko daje, ten dwa razy daje. | 
|   |   | 
|  18.05.2023, 09:56 | #520 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			wczoraj polatałem parę godzinek, i tak na szybko małe review   https://www.youtube.com/watch?v=EEVEoTUxM8U 
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   |