| 
			
			 | 
		#471 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#472 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dokładnie  tak, karoo. w błocie nie robią, ale piasek całkiem spoko ogarnęły. Dzisiaj pojeżdżone, świetny osiołek z ogromnym potencjałem. Można trochę poprawić, ale ogólnie bardzo przyjemna maszynka. Plastiki nawet po glebie nie poddały się ani trochę. Upierdliwa obsługa tableta i wyłączanie wspomagaczy, pewnie jak się człowiek przyzwyczai to nie będzie przeszkadzało. Zawias miękki ale lepszy niż w crf 300. Chińskie dźwignie biegów i hamulca, nieestetyczne ale raczej solidne. Chyba stal więc powinny się giąć a nie pękać. Zaskoczył mnie trochę TBW ale to już chyba robi się standard.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#473 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Dzięki. Muszę sobie zapisać. Czegoś takiego będę potrzebował jak zetnę fabryczne.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#474 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: KrK 
					
				
				
					Posty: 1,410
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 33 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No trzeba powiedzieć, że ten pierdolnik na dole silnika robi wrażenie :-) 
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]() ![]() Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam, łajza na Crf110  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#475 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No dobra, Trampek nowy jest taki jak i stary. Nie zachwyca wyglądem bo i nie miał zachwycać. To ma robić robotę i pewnie będzie robiło. Wizualnie ani piękny ani brzydki - trzeba na żywo opatrzeć. 
		
		
		
		
		
		
		
	Pytanie o ten pierdolnik pod silnikiem. Ja rozumiem że to taka po nowemu bieda wersja suchej miski olejowej?   W uzytku do jakiego jest trampek to nie przeszkodzi, aczkolwiek wygląda to hmm... kontrowersyjnie. Osłony alu zasłaniające ten dzbanek będą sprzedawać się zacnie  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#476 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#477 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ten pierdolnik wystający ma za zadanie co by oliwy nie zabrakło pompie jak na kole lecisz.  
		
		
		
		
		
		
			![]() Tak na poważnie to oto chodzi tylko bez jazdy na kole. 
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#478 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie szukam moto ale ten obcas skreśla ten motocykl całkowicie z moich potencjalnych poszukiwań. Co za pomysł chory⌠
		
		
		
		
		
		
			Takie pudełka dla pompy czy swoosh-boxy robi się w misce normalnie i nie ma żadnego problemu. FE! 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#479 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: warszawa / siedlce 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			co od obcasa to ja to skomentuję tak jak major Stopczyk|| 
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.youtube.com/watch?v=BVqC63U7qoA  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#480 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: P-ń 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 22 godz 35 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			motocykl na żywo wygląda lepiej niż na fotach, słowo! co do cyca od spodu to i tak wystaje mniej niż wydech. Chyba kat i sonda siedzą najniżej. z tyłu jest jeszcze mocowanie nóżki centralnej, też niższe niż cyc. Zakładając płytę straci pewnie jeszcze z 3-5cm z prześwitu. Na pomacaniu już były plany odpalania gumówki. Cały spód silnika (z cycem) jest przykręcany, nie wiem czy w tym obcasie siedzi smok (co moim skromnym zdaniem było by bez sensu, bo w najniższym punkcie miski będzie przecież zbierał się syf) czy ma tylko za zadanie zwiększenie ilości oleju, ale obstawiam, że niebawem ktoś to zdejmie, obecnie cyca i zaspawa na równo.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |