| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak w dobrej hydraulice  
		
		
		
		
		
		
			  zawsze jest podparcie dla Oringa.Do tego prowadzenie dla samego tłoka bo ma zachowany dystans do ścian cylindra wiec nie ma pracy metalmetal i owalizacji cylindra. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2022 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251 
				
				
				 
Online: 5 dni 13 godz 5 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Inżyniery z KTM'a mogą się łuczyć  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wydaje mi się że oni celowo opracowali cieknięcie nie po to żeby jeździło bezawaryjnie  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2022 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251 
				
				
				 
Online: 5 dni 13 godz 5 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ostatnio wleciały na felgi nowe Rallz'y: 
		
		
		
		
		
		
			![]() Przód udało się przetestować na 162 km trasy offroadowej od RATs i jest wyśmienicie ![]() Tył przed chwilą skończyłem wrzucać :P Jeszcze stelaże bocznych sakiewek i płyta na ogon pod rolkę (wszystko mam) i ruszamy na TET Polska  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2022 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251 
				
				
				 
Online: 5 dni 13 godz 5 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride Ostatnio edytowane przez 7Greg : 17.06.2023 o 08:50  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Apr 2025 
				
					
				
				
					Posty: 1
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 10 min 20 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, mogę podpytać gdzie szukać takiego wężyka do spuszczania oleju? Drugie pytanko to ile kosztował ten patent zastępujący tpsy i czy była potrzebna ingerencja w ecu (wyłączenie ich i krokowych?) jeśli tak to w jaki sposób (jakie oprogramowanie do obd?). Z góry dziękuję za pomoc, chętnie wprowadziłbym te zmiany do mojego warchlaczka 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 57 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co do wężyka to na FB non stop się ktoś ogłasza i chyba Adrian w PL to produkował.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2022 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251 
				
				
				 
Online: 5 dni 13 godz 5 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jul 2011 
				
					
				
				
					Posty: 15
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 dzień 2 godz 30 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć. Może ktoś miał taki przypadek w swoim 990 Adventure i mi pomoże. Gdy silnik złapie temperatury aż załączy sie wentylator,  czasami wchodzi sam w wysokie obroty ok 3-5 tys i nie idzie nic zrobić. Wyłączenie zapłonu i ponowne załączenie czasem pomaga, a najlepiej jak trochę ostygnie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Tel. 501 776 847  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Najpewniej TPS umiera :/
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ducati Desert X Adventure Bike | tyran | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 10.11.2019 21:41 |