|   | 
 | |||||||
| Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  28.10.2022, 11:03 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   
			
			A CRF 300 rozważaliście ?
		 | 
|   |   | 
|  28.10.2022, 12:15 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Łapanów 
					Posty: 333
				 Motocykl: RD03 Przebieg: 97546   Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s |   
			
			Tak, sprawdzaliśmy. To nie jest motocykl na daleką podróż. Jest niewygodny i mocno krosowaty. Jest to zupełnie inna koncepcja niż turystyczne enduro. Niewygodna, wąska kanapa przechodząca w wąski zbiornik paliwa. Motocykl ma krótki przód bez czachy i osłony przed wiatrem. Gdyby Honda zrobiła z CRFy małego turystyka to byłaby inna rozmowa. CRF jest do jeżdżenia po krzakach i nic tego nie zmieni. Niech ktoś tym pojedzie w trasę kilka tysięcy kilometrów i porówna to małym GSem. Różnica w wygodzie podróżowania jest kolosalna. 
				__________________ ... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... | 
|   |   | 
|  29.10.2022, 22:10 | #13 | 
|  |   
			
			popatrzyłem tylko na dwa powyższe zdjęcia potem przeczytałem nową definicję 'turystycznego enduro' o tempora, o mores. crf nawet z tym chooyowym, gumowym zawieszeniem fabrycznym w normalnej eksploatacji zjada tą pokrakę z szachownicą na baku. chciałem jeszcze napisać coś o rzadkich brodach i spodniach rurkach ale nieważne. nisko upadliśmy jeśli chodzi o 'enduro'. mam jednak nadzieję, że żonie będzie się jeździło dobrze. wszak jak się siedzi na motocyklu to go nie widać. m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  06.04.2023, 12:46 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Łapanów 
					Posty: 333
				 Motocykl: RD03 Przebieg: 97546   Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s |   
			
			Po czasie... Więc mogę opowiedzieć,że motocykl idealnie siadł mojej dziewczynie. Jest Stosunkowo lekki i zapewnia dobrą odsłonę przed wiatrem. Jest również bardzo wygodny. Musiałem go jednak obniżyć o 4.5cm. Co do trwałości ciężko mi powiedziec. 
				__________________ ... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... | 
|   |   | 
|  06.04.2023, 12:59 | #15 | 
|  |   
			
			powiedz jej niech ćwiczy, dobrze się odżywia, nie pali a z trwałością nie powinno być problemu   na poważnie to cieszę się, że udało się Wam znaleźć coś co pasuje. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  06.04.2023, 13:43 | #16 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Jeździłem na 310 ale takim nakedzie. Kolega miał a teraz ma cb500x. Dla mnie jak siadłem z gs1200 było dziwnie bo sety gdzieś przy kolanach, kierownica blisko i wąska - ale nade wszystko uderzyła mnie lekkość motorka, lekkie prowadzenie i jego żwawość. Naprawdę OK to jest. Silnik jak na singla ani nie wibruje zanadto, kręci się chętnie. No fajny motorek dla kogoś o hm.. subtelnej posturze. Fajnie że podeszło, mimo że to BMW   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| TDN !!!! - priorytety współczesnej kobiety :P | Jola | Lejdis | 335 | 12.04.2017 11:06 | 
| Co nas kobiety napędza... | jagna | Lejdis | 48 | 28.06.2016 18:52 |