|  26.10.2021, 17:43 | #51 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: Grodzisk Wlkp. 
					Posty: 97
				 Motocykl: GS tysiącdwieście   Online: 2 tygodni 16 godz 3 min 15 s |   
			
			W Poznaniu testowa 1100 ma gmole heed. Nie wiem czy bunkier. | 
|   |   | 
|  05.11.2021, 00:52 | #52 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa 
					Posty: 630
				 Motocykl: CRF1100L AS Przebieg: 7500 km   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 21 min 27 s |   | 
|   |   | 
|  04.05.2022, 11:20 | #53 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2020 Miasto: SH/RZ 
					Posty: 30
				 Motocykl: SD09 Przebieg: 28k   Online: 1 dzień 10 godz 27 min 54 s |   
			
			A czy ktoś jest w stanie wskazać dokładnie w którym miejscu dochodzi do deformacji ramy przy ewentualnych paciakach z gmolami Heed? Widziałem na żywo przesunięcie mocowania gmola Heed Bunkier do ramy u Marcina w Myczkowcach, natomiast przeszukując internet znalazłem jedynie opinie o tak występującej sytuacji z serwisów ale bez jakichkolwiek zdjęć, porównań, klarownych dowodów. Piszę tutaj głównie o klasycznych parkingówkach. Na jakiej zasadzie serwis jest w stanie to sensownie zweryfikować? Ewentualnie czy jest sposób aby to sprawdzić samodzielnie? Moja Honda ma za sobą dwa katalogowe paciaki parkingowe na lewą stronę przy w zasadzie 0 prędkości. Górna część gmola jest jedynie dogięta do baku względem prawej o około 1,5-2cm (motocykl bez uszkodzeń). Motocykl jedzie prosto, prowadzi się tak samo jak w momencie zakupu. Na załączonych zdjęciach strzałkami (czerwoną i zieloną) zaznaczyłem mocowania gmoli Heed przy silniku. Lewa strona odległość końca śruby mocującej względem ramy wynosi 5,89mm, prawa: 13,30MM. Sam już nie wiem, czy tak ma być, czy podgięte jest jedynie mocowanie gmola, albo czy jest to początek skorzystania z ubezpieczenia AC. Z ciekawości śruba mocująca, główna, która idzie przez tuleje silnika nie została zakręcona prawdopodobnie w serwisie (żółta strzałka), lub samoczynnie się rozkręciła podczas jazdy - ciężko to zweryfikować (brak nakrętki nr 21 i 31 na szkicach Hondy). Finalnie będę chciał zamontować gmole Outback (pełny set), ale przed tym chciałbym mieć jasność co do ogólnie krążącej opinii na temat skutków użytkowania Heed-ów w CRF1100. Pozdrawiam | 
|   |   | 
|  04.05.2022, 22:30 | #54 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2020 Miasto: Ruda Śląska 
					Posty: 180
				 Motocykl: CRF 1100   Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s |   
			
			Sprawdź sobie jak OM w AT1100 ma tylne mocowanie do ramy. Jest inaczej niż w AT1000 gdzie IMHO było to lepiej rozwiązan.  Ad rem nie sądzę aby przy paciaku były jakieś odkształcenia. Miałem paciaki co prawda na miękkim jednak prze jakieś tam prędkości i nic. pozdrawiam Marcin Jan 
				__________________ Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł | 
|   |   | 
|  04.05.2022, 22:35 | #55 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2019 Miasto: Beskidy 
					Posty: 228
				 Motocykl: CRF1000   Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s |   
			
			Pofałdowanie ramy pomiędzy chłodnicami w żaden sposób nie jest spowodowane gmolami...  Wystarczy lekko strzał z przodu i lagi są ok ale siła idzie przez główkę ramy na ramę powodując jej deformację. Widziałem Afre z z 2020 która miała zdeformowaną ramę pomiędzy chłodnicami po wjechaniu w konkret dziurę (felga i opona też nie przeżyły)!
		 
				__________________ Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło. | 
|   |   | 
|  06.05.2022, 00:51 | #56 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2020 Miasto: SH/RZ 
					Posty: 30
				 Motocykl: SD09 Przebieg: 28k   Online: 1 dzień 10 godz 27 min 54 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  23.07.2022, 10:36 | #57 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2020 Miasto: SH/RZ 
					Posty: 30
				 Motocykl: SD09 Przebieg: 28k   Online: 1 dzień 10 godz 27 min 54 s |   
			
			Po kilku zdjęciach oraz naocznych przykładach tego co Heedy mogą zrobić z ramą moje gmole poszły w odstawkę. W alternatywie zamontowałem pełne gmole Outback Motortek. Z ciekawości zastanawiałem się również nad Gardą, które również z tego co widzę dzielnie radzą sobie w bieszczadzkich klimatach, ale finalnie decyzja zakupu padła na w/w. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez wierny : 23.07.2022 o 13:46 Powód: Zasady FAT | 
|   |   | 
|  23.07.2022, 13:43 | #58 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			Czy ta konstrukcja że zdjęcia powyżej to są naprawdę gmole czy jakaś humorystyczna forma? Poważnie pytam.  Nie wiem jak to działa ale wygląda (jak dla mnie) strasznie  dotychczas myślałem że to GSy się obwiesza żelazem. Ale najważniejsze aby działały i użytkownik zadowolony Pozdrawiam Zimny | 
|   |   | 
|  23.07.2022, 14:10 | #59 | 
| Moderator  |  Nie dla gmoli HEED bunkier 
			
			No właśnie, chyba najważniejsze że działa…  Sorry za offtop ale nie mogłem się powstrzymać 😎 
				__________________ "Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło." | 
|   |   | 
|  23.07.2022, 14:25 | #60 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Zabrze 
					Posty: 1,123
				 Motocykl: ATAS 2019 Przebieg: 11000   Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s |   
			
			Jak kto woli   W nat dziala minimalistyczny zestaw polecany swego czasu przez Made - podstawowe gmole OM i plyta Bumota. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 23:56 |