|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  27.03.2022, 22:56 | #1 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |  BPA Racing, regulacja łańcucha 
			
			ciekawe urządzenie, żeby ciągle z linijką  nie ganiać i zastanawiać się czy tak ma być, czy już za luźny. Zamówiłem i chętnie podzielę się wrażeniami https://youtu.be/uSvddVY0S0s https://www.youtube.com/watch?v=uSvddVY0S0s Ostatnio edytowane przez Novy : 03.04.2022 o 10:46 Powód: Tuba w oknie | 
|   |   | 
|  27.03.2022, 23:20 | #2 | 
|  |   
			
			Dalej pozostają takie kwestie jak wyszukanie najmniejszego luzu bo wyciąga się nierównomiernie i sprawdzenie czy po obciążeniu nie ma struny.
		 
				__________________ Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95' | 
|   |   | 
|  28.03.2022, 11:02 | #3 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			A powinno się mierzyć na zimnym , czy rozgrzanym? Powinno się luz mierzyć od górnej krawędzi , a może dolnej, a może do środka , gdzie jest pin ? Powinno się mierzyć od wahacza do najniższego położenia łańcucha, czy może różnice między najwyższym a najniższym ? W zależności od sposobu różnice są znaczące | 
|   |   | 
|  28.03.2022, 16:54 | #4 | 
|  |   
			
			a na podnośniku/centralce czy na kosie?    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  28.03.2022, 18:10 | #5 | 
|  |   
			
			To już może lepiej kupić coś z kardanem    | 
|   |   | 
|  28.03.2022, 19:01 | #6 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   Zależy od producenta, KTM każe na centralce i to jest bardzo wygodne, Afryka jak pamietam chyba na kosie, bo centralka to akcesoryjna rzecz. Zamiast kardana lepiej kupić bezobsługowy łańcuch , który smaruje się raz na tysiaka albo jeszcze rzadziej | 
|   |   | 
|  31.03.2022, 23:15 | #7 | 
| Zarejestrowany: Mar 2022 
					Posty: 2
				 Motocykl: RD03   Online: 12 min 54 s |   
			
			To może być ciekawe. też chętnie poczytam o wrażeniach i czy w ogóle inwestować w taki przyrząd
		 | 
|   |   | 
|  02.04.2022, 18:30 | #8 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Obsługa prosta jak budowa cepa, trzeba tylko napiąć łańcuch wg instrukcji obsługi, a potem wyregulować urządzenie do tego napięcia  . Założenie i zdjęcie do 5 sekund. W KTM jest mało miejsca , ale też się da   | 
|   |   | 
|  03.04.2022, 09:42 | #10 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Jak  skończy się fabryczny, to rozważę Reginę, chociaż gdzieś czytałem , ze bez smarowania ślizgi szybciej schodzą
		 | 
|   |   |