|  07.03.2021, 21:56 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Wieś 
					Posty: 29
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 dni 14 godz 31 min 55 s |  Podniesienie przedniego koła NAT DCT podczas jazdy w terenie. 
			
			Mam do Was pytanie, jak podnieść przednie koło podczas jazdy terenowej np: przejeżdzając przez zwaloną kłodę, posiadajac motocykl z automatyczna skrzynią. W manualu rzecz prosta a w Dtc, wyłączyć kontrole trakcji, przerzucic na tryb sportowy? Macie jakieś doświadczenie? **przeszukałam forum ale albo za słabo albo nikt nie wpominał o tym. | 
|   |   | 
|  07.03.2021, 22:04 | #2 | 
|  |   
			
			Obejrzyj filmy instruktażowe na yt dotyczące triali - szukaj Short trial wheelie Musisz skompresować zawias i jak odbija dajesz w palnik. BEZ podrywania kiery. Moto ma samo wejść na koło. Ćwicz. Zasada numer jeden - zawsze noga na hamulcu i jak przedobrzysz żadnego wystawiania giczolow tylko hebel. Uginasz nogi w kolanach, naciskasz zawias i gaz. Ciężko to wytłumaczyć. Do prób wybierz coś innego niż asfalt  Co do dct wszedłbym na manual i został na dwójce. Litr łaski nie robi........ 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  07.03.2021, 22:20 | #3 | 
|  |   
			
			Nie wiem za bardzo po co strzelać z klamki jak się ma 1000cc. Chyba mówimy o dwóch różnych rzeczach. M 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  07.03.2021, 22:25 | #4 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			NAT z DCT idzie na koło. Najlepiej przy tym całkowicie wyłączyć trakcję.  Mówię o CRF 1000. W CRF 1100 jeszcze chyba trzeba wyłączyć kontrolę wheelie czy jak to się tam nazywa? 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  07.03.2021, 22:29 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Wieś 
					Posty: 29
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 dni 14 godz 31 min 55 s |   
			
			Matjas, czasami trudno nauczyc psa nowych sztuczek.  Spróbuje niebawem wylaczyc trakcje, recznie zbic bieg i dodac gazu. Dzieki. | 
|   |   | 
|  07.03.2021, 22:35 | #6 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  07.03.2021, 22:48 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Wieś 
					Posty: 29
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 dni 14 godz 31 min 55 s |   
			
			Skłamałabym gdybym napisała, że zrozumiałam co ten gość mówił. Ale super wyjaśnione wizualnie,  dzieki.
		 | 
|   |   | 
|  07.03.2021, 22:53 | #8 | 
|  |   
			
			100% racji z 1100. Miałem taki przypadek, świeżo po zakupie: jedziemy z kumplem stromym szutrem, kontrola trakcji wyłączona, ale o tym wheelie nie pomyślałem. Motocykl jakby tracił moc, bardzo płynnie i miękko, aż się zatrzymał na środku stromego podjazdu. Masakra. NAT 1000L, jak wtrącała się kontrola trakcji to robiła to przez odcięcia zapłonu i było czuć wyraźne szarpnięcia. To nawet lepiej było dla utrzymania trakcji. W 1100 jest to tak płynne, jak w motorynce gdy kończyło się paliwo, albo dysza zatkana była. Im bardziej odkręcisz manetkę tym bardziej zamula - bardzo miękko. Skończyło się tym, że kumpel na GS-ie wjechał bez problemu na górę, a ja musiałem się poddać (bo nie przeczytałem instrukcji 😀  . | 
|   |   | 
|  07.03.2021, 22:58 | #9 | 
|  |   
			
			W nc miałem to samo na podjeździe kiedys.... powoli powoli aż zgasła.
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  08.03.2021, 09:20 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Łomianki 
					Posty: 440
				 Motocykl: tymczasem przerwa Przebieg: stały   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 25 min 12 s |   
			
			W nowszych 1000 jest jeszcze magiczny guzik "G", który może delikatnie pomóc w zabawach poza asfaltem (możliwe, że i w wheelie).
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| wheelie , wheelie crf , wheelie nat | 
| 
 | 
 |