| 
			
			 | 
		#121 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Pozdro  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#122 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
A przez chwile Afrą zmotaną na KTM'a.. 
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#123 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Można byłoby już wyjechać , tylko ogólnopolski padak CEPiK-u. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ale jutro to już na mur. ![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#124 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			On akrapa miał w serii czy doposażyłeś?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#125 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			dubel ma rację. Ja bym poszedł nawet dalej w ten opinii: patrząc ile jobów zgarnęła na tym forum CRF1100 zanim jeszcze się pojawiła a jakie jest podejście do SAR można by wręcz rzec, że to forum zatwardziałych pomarańczarzy...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#126 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Ale to źle, że jobów? Zawsze od najlepszych wymaga się najwięcej.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#127 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak czegoś nie można mieć trzeba sobie obrzydzić  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#128 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No tak. Brzydkie to jak nie powiem co. Silnik chodzi jak zepsuty. Bolty trza smarować klejem żeby zostały tam gdzie powinny. Ogólnie kupa. Ale jak się odkręci  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() ![]()   to wszystko przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#129 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Nie słyszałem, żeby seryjnie dawali akrapa, No może w BMW , ale tez już chyba nie Natomiast grzane manetki mogą tylko grzać, albo nie grzać hehe W czasie jazdy można zmienić tylko mapy zapłonu Włączanie wszystkiego przez menu bez fizycznego guzika trochę żmudne , a tylko mogą być 2 funkcje pod szybki dostęp, no halogeny można guzikiem , ale są w dziwnym miejscu bo prawie na dolnej półce. Natomiast jeżeli chodzi o zwartość konstrukcji to Afryka trochę zostaje w tyle . Oczywiście wyprofilowanie siedziska lepsze niż w NAT Ostatnio edytowane przez radiolog : 16.07.2020 o 14:46  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#130 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2016 
				Miasto: radom 
					
				
				
					Posty: 105
				 
Motocykl: crf 1000A->790advR/drz 400e 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 30 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mi się osobiście podoba 1290 s i r (która jest ciut za wysoka dla mnie, a przy tej wadze wysokośc siodła ma już dla mnie decyzdujące znaczennie). 
		
		
		
		
		
		
		
	Jeżdziłem S...na asfaltach szutrach, drobnych dołkach dalesze etapy chyba nie pod to moto...oczywiscie z tyłu głowy wielkość moto...chrisem nie jestem nawet w 1/1000. Nie zaskoczyła mnie moc...ok 160 kunia ale jak dla mnie to nie te same kunie co np w s1000xr......ok 1,8 zł,2 zł nie ma problemu...ale póxniej robi się już bardziej nie przyjemnie niż na moto stworzone do takich prędkości. Jeżdziłem s z elektronicznie sterowanym zawiasem...spodziewałem się że różnica między sport,droga a enduro będzie większa. Moto było bajecznie stabilne w zakrętach  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |