|  20.04.2020, 12:06 | #51 | |
|  |   Cytat: 
 Od dłuższego czasu rozważam taki wynalazek i obserwuję pewną aukcje na e-bayu. Gran Canyon z przebiegiem 16 tyś km, od I właściciela w cenie trampka 650.   | |
|   |   | 
|  20.04.2020, 12:41 | #52 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2012 Miasto: Podkarpacie/ 
					Posty: 274
				 Motocykl: RD03 Przebieg: 89500   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 34 min 26 s |   
			
			Cagivą bardzo fajnie się jeździ, mocy w porównaniu do afri nie brakuje idzie jak zła, zawias to taka liga tramka 700, czyli na szutry i asfalt w sam raz, silnik trochę inny niż w ss ma inne głowice z tego co pamiętam, co do serwisu to nie ma tragedi trzeba tylko poznać włoską mysl  , moim zdaniem demontaż montaż plastików i ogólny dostęp do zaworów nie jest zły, nie tak prosty i szybki jak w afri ale i nie pojebany jak w tramku 700. Moja cagiva jak dobrze pamiętam miała ponad 50tys na blacie i nie było widać zuzycia, oleju nie brała... | 
|   |   | 
|  20.04.2020, 16:52 | #53 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 56 min 19 s |   Cytat: 
 Pamiętaj ,ze serwis podstawowy Cagivy z silnikiem Ducati to wydatek około minimum 2 tys.zł który wykonujesz co 20 tys. lub 2 lata. 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  20.04.2020, 18:25 | #54 | 
|  |   
			
			A co wchodzi w skład takiego serwisu po 16  (20) tyś km - czy to trzeba robić niezależnie od kilometrów, także po jakimś okresie- jak przy wymianie paska rozrządu w aucie?
		 | 
|   |   | 
|  20.04.2020, 18:54 | #55 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2012 Miasto: Podkarpacie/ 
					Posty: 274
				 Motocykl: RD03 Przebieg: 89500   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 34 min 26 s |   
			
			Głównie chodzi o paski 20tys, lub 2lata, plus ustawienie luzów zaworowych, paski nie są drogie 200-400zł, łożyska w rolkach zamieniki za parę zł, jak trzeba będzie to płytki zaworowe po 40-60zł. Trochę czytania+ytube i można taki serwis samemu robić.. | 
|   |   | 
|  20.04.2020, 19:02 | #56 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 56 min 19 s |   
			
			
Paski wymieniamy albo co 20 tys lub dwa lata . Po 24 tys dochodzi jeszcze regulacja zaworów desmo co 24 tys
		 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | 
|   |   | 
|  21.04.2020, 14:09 | #57 | 
|  |   
			
			Dzięki za odpowiedź. Coraz bardziej mi się ta włoszczyzna podoba, ale widzę, że trzeba będzie poczekać na otwarcie granic i jechać po takie moto do Germanii. Te u nas faktycznie są tanie- i to pewnie wynika z ogólnego zmęczenia. Jeżdżę ostatnio mało i takie 20 tyś km to pewnie za 5 lat nie zrobię- a ważniejszy jest banan na gębie. Kilka stów na rozrząd to nie majątek, a pewnie bym sam grzebał, to robocizna odpada. Ło takie sobie upatrzyłem: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...567042-305-337 | 
|   |   | 
|  21.04.2020, 14:47 | #58 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 56 min 19 s |   
			
			Te sztuki które są w Polsce również są bardzo fajne i przyzwoitym stanie. Cagiva gran canyon po prostu nie są doceniane w Polsce i dlatego jest taka cena jaka jest. To są motocykle dla pasjonatów którzy mają 2-3 motocykle
		 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | 
|   |   | 
|  21.04.2020, 15:08 | #59 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Marcin, nazwa Cagiva wzbudza u Włocha w wieku +50 mającego do czynienia za gówniarza z tym, dreszcze i zaburzenia snu po kilkudziesięciu latach od kiedy miał z tym styczność. Moto z linku nie jest warte więcej niż 1300 euro. Jest niesprzedawalne z powodu powyżej. To że ma w miarę przewidywalny silnik, to nie powód żeby się w to pchać. Kup sobie Ducati to będziesz śmigał i cieszył się jazdą a nie jakiś wynalazek do którego nie ma żadnych części.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  21.04.2020, 17:21 | #60 | 
|  |   
			
			A co to znaczy, że nie ma żadnych części? Nie da się kupić filtra oleju czy napędu? No bo rozrząd i zawory opisano już wyżej- skoro silniki identyczne z ducati to te elementy pewnie są dostępne w ich sieci. Nie napalam się i nie nakręcam, ale zwyczajnie zastanawiam. 2 tyś euro to nie majątek- nawet jak miałbym to postawić w kącie garażu i jeździć raz w miesiącu. Nie rozważam cagivy jako jedynego motorka, ale jako uzupełnienia do nudnej i całkowicie bezobsługowej hondy, którą obecnie mam. A dostępność części- liczę się z tym, że jak rozbiję szybę czy kierunek, to kupienie używki będzie graniczyło z cudem. Ale czy znalezienie dziś oryginalnych i w dobrym stanie części do rd03 albo tenerki z lat 80-tych jest łatwe?   | 
|   |   |