| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Krótka odpowiedź na pytanie - EXC 450 na gaźniku.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Podróż jest lepsza niż dotarcie do celu"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie znasz się  
		
		
		
		
		
		
			![]() W tych 15 mth możesz mieć wiecej advenczerów niż na 8 tkm tuda i obratno. Kwestia stylu i preferencji. Pozdrawiam rr 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Można się zdziwić.Kolega gdzieś w ok 2005r kupił nówka 250exc 2t i kładliśmy ostro przez dwa sezony,nic z silnikiem nie robione tylko serwis.Po 8tkm sprzedał pracownikowi,ten rozebrał i okazało się że wymiany korba i tłok na sekcję B
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Świeć pomimo wszystko Bierz przykład ze słońca Ma w dupie,czy kogoś razi  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Helvetia (BL) 
					
				
				
					Posty: 484
				 
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 
Przebieg: 43kkm + 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dziękuję wszystkim za dyskusję.  
		
		
		
		
		
		
		
	Po wysłuchaniu waszych rad i przemyśleniu, będę szedł w kierunku 690/701. Próbowałem też exc 500, SWM RS 500 no i AJP PR7. Wszystkie motocykle fajne. Szczególnie ten ostatni praktycznie gotowy do ADV. Super kanapa i szyba. Mocy może nie jakiś wulkan, ale dałoby radę. Pewnie przeprogramowanie i jakieś zabiegi z wydechem rozwiązały by temat, ale wibruje jak traktor! W sumie każdy z trzech, a tego rozwiązać się nie da, w rozsądnych pieniądzach. Problem jest taki, że przejechałem się nowym KTM 690, znaczy z 2019. Muszę przyznać, że robi wrażenie.   Silnik jest bardzo gładki, do tego stopnia, że pozwala zapomnieć, że to tylko 1 cylinder! Na Mitasach E07 rozpędziłem go do 130 na autostradzie i ciagle wibracji na kierownicy nie odnotowałem. Żadnych patentów tłumiących drgania nie miał, tylko fabryczne klamry. Na podnóżkach, które są, podobnie jak w NAT, zrobione chyba dla dzieci, może trochę wibrował, ale bez dramatu, może porównywalnie do NAT z podnóżkami bez gumek. Silnik ciągnie nawet przy prędkości 110-120. Tylko osłona przed wiatrem jest żadna ale to było do przewidzenia. Chyba nawet mój golas tryplak jest w tej materii lepszy, ale to pewnie kwestia pozycji na moto. Tak na pierwszy rzut oka, to jeszcze siodło do poprawy i by się nadał do  . Używanych w tak nowym roczniku nie ma, albo są to sztuki po demo dillerów. Post-demówki nie chcę, traktowane są źle od samego początku, co na 100% odbije się na jego późniejszym zdrowiu, co przełoży się na pogorszenie mojego, a zdrowie ma się tylko 1, więc zostaje tylko nowy. Jakkolwiek takie rozwiązanie, wymaga przegrupowania finansowego i być może pozbycia się NAT w jakiejś perspektywie, to otwiera inne możliwości w postaci np. 701 LR. Jest droższa i te cycki mnie nie porywają, ale jest w 100% legalna. W mojej okolicy to będzie ważne. Alternatywnie wyobrażam sobie dodanie takiego 5,5l zbiornika w ramę, od radegarage, który nie rzuca się tak w oczy, i ew. demontowanie go jak nie jadę gdzieś daleko, co minimalizuje ryzyko otrzymania trudnych pytań od tutejszych bardzo zasadniczych policjantów. I tu pytanie: ile wachy wozicie na 690/701, żeby dało się np. stany czy inne dalekie strony objechać? Czy te 13,5+5,5 wystarczy czy i tak trzeba będzie targać dodatkowo kanister?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Na standardowym baku zrobisz spokojnie 300 km (bez wygłupów). Dodanie zbiornika od radegarage da ci minimum 100 km + małą rezerwę. Nie wiem dokąd będziesz jeździł, ale zasięg 400 km to jest naprawdę dużo. Jeżdżę na starym LC4 640 ADV ze zbiornikiem 28 litrów. Spalanie na standardowym gaźniku to 5-6 l/km. Zasięg rzędu 500 km brzmi fajnie, tylko w praktyce i tak tankuje się częściej, bo ktoś z ekipy ma mniejszy zasięg. IMO: jak będziesz wiedział, że jest odcinek bez paliwa (jakaś Mongolia albo środkowa Afryka) to weźmiesz 2x1,5 wachy w buetlach PET i po sprawie  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2016 
				Miasto: 3miasto/W-wa 
					
				
				
					Posty: 262
				 
Motocykl: było RD04,jest XR 650R,1150 GS :) 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 1 godz 40 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po Maroku jeżdziłem XR 650R , było spoko, przelotowa do 100km/h, zalet w terenie nie trzeba przedstawiać  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Stary nick MarcinHorndaXr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zeby nie zakladac nowego watku. Co powiecie o Beta 4.0 Alp - ponoc tam siedzi stara japonia czyli silnik od DR350SE
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2012 
				Miasto: Gorzów Wlkp. 
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: ALP4.0/CL350 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 5 dni 7 godz 9 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   widelec jest ten sam co w TT 600, reszta to włoszczyzna. Co do silnika to nie trzeba chyba nic pisać jak się pamięta o sprawdzaniu poziomu oleju to nie będzie z nim problemu. Jeśli chodzi o sam motocykl to taki mix trialówki z enduro. Dobrze radzi sobie w terenie, ale do sportowego pałowania po torze to już się nie nadaje zawieszenie szybko sprowadzi Cię na ziemię  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Vanucci - polecacie? | monah | Ciuch Afrykańczyka | 20 | 09.02.2009 11:46 | 
| Jaki alarm polecacie??? | Stachu | Wszystko dla Afryki | 12 | 27.10.2008 22:10 |