|  27.12.2019, 19:44 | #101 | 
|  |   
			
			Widzieliście ten akumulator do NAT 2018? https://allegro.pl/oferta/akumulator...win-8615809802 
				__________________ Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25 | 
|   |   | 
|  27.12.2019, 21:21 | #102 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2019 Miasto: Lublin 
					Posty: 37
				 Motocykl: gsx 1400,CRF 1000   Online: 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 8 s |   
			
			Wydaje mi się ze nie podejdzie,za wysoki
		 | 
|   |   | 
|  28.12.2019, 03:17 | #103 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Zabrze 
					Posty: 1,123
				 Motocykl: ATAS 2019 Przebieg: 11000   Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s |   
			
			To tradycyjny kwasowy aku, i przynajmiej do wersji 2019 nie wejdzie na pewno.
		 | 
|   |   | 
|  27.01.2020, 01:10 | #104 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2017 Miasto: Zgierz 
					Posty: 865
				 Motocykl: EXC 250 TPI Przebieg: galanty   Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s |   | 
|   |   | 
|  27.01.2020, 10:16 | #105 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   Cytat: | |
|   |   | 
|  27.01.2020, 13:09 | #106 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2017 Miasto: Zgierz 
					Posty: 865
				 Motocykl: EXC 250 TPI Przebieg: galanty   Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s |   
			
			Napisz do nich bezpośrednio mejla bo mają tego więcej niż na allegro.  Mi dobrali aku po numerze zamiennika : allegro2@master-sport.de
		 | 
|   |   | 
|  27.01.2020, 13:19 | #107 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			A jakby zmontować taki patent: aku lifepo, wyprowadzić przewody do oryginalnej narzędziówki NAT, tam wsadzić na stałe ładowarkę lifepo i wyprowadzić tylko kabel do podpięcia 230V? Da radę? Bez sensu?
		 | 
|   | 
|  27.01.2020, 13:38 | #108 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Maków Podhalański 
					Posty: 1,785
				 Motocykl: XRV750->XR400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s |   
			
			Po co specjalna ładowarka? I po co taka ładowarka na 230V, na stałe w moto? Takie akumulatory mają już układ nadzorujący/ładujący/zabezpieczający na pokładzie i zawsze myślałem, ze to ładujesz zwyklym prostownikiem. Wielka zaleta Li-XX to mały rozmiar, duża pojemność w stosunlu do wielkości i duży prąd do wyciągnięcia z takiego akumulatora. Mały akumulatorek może odpalić spory silnik, ale to zazwyczaj ma bardzo mała pojemność. Poładujesz kilka rzeczy, zostawisz na chwile zapalone swiatła i potem może okazać się, że moto nie odpali  Zwróć uwagę, że na aukcji nigdzie nie pisze jaka jest pojemność akumulatora. Pisze tylko, że to odowiednik 8-16Ah (chodzi o prąd rozruchowy), ale nigdzie nie pisze ile to ma faktycznie pojemności. Akumulatory tradycyjne są tańsze i mają większą pojemność. Akumulator liXX o pojemności 12Ah to tak blizej 1000zł kosztuje  Sent from my SM-J600FN using Tapatalk | 
|   |   | 
|  27.01.2020, 14:23 | #109 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			jestem lama, ale wyczytałem m. in tutaj, że trzeba do tych lifepo specjalne ładowarki. co do ceny, to yuasy są po 500 zł do NAT, w serwisie chyba >1000 PLN. a moja kwasówka ostatnio padła po 1h świecenia świateł (jak podjeżdżałem na granicy .ua/.ro i gasiłem killswitchem). Ostatnio edytowane przez bukowski : 27.01.2020 o 15:00 | 
|   | 
|  27.01.2020, 14:45 | #110 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2017 Miasto: Zgierz 
					Posty: 865
				 Motocykl: EXC 250 TPI Przebieg: galanty   Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s |   
			
			A tak z ciekawości po co do NAT aku li ion? Skoro kwasowe spełniają swoją rolę doskonale. Ja się rozglądam bo zależy mi na wadze, a w Afryce to chyba nie ma juz takiego znaczenia?
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |