|  14.11.2019, 16:11 | #81 | 
| Wylizał się  |   
			
			
Kupujesz mały samochodowy, montujesz gdzie wygodnie, ciągniesz kable i jedziesz dalej.
		 | 
|   |   | 
|  14.11.2019, 20:44 | #82 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Lublin 
					Posty: 733
				 Motocykl: ATAS 1000 '18   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s |   Cytat: 
 Mariusz (mdxmd) popraw mnie jeśli się mylę. | |
|   |   | 
|  14.11.2019, 21:10 | #83 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Zabrze 
					Posty: 1,123
				 Motocykl: ATAS 2019 Przebieg: 11000   Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s |   
			
			Motocyklowe to raczej samowzbudne (magnesy stale), o ile mnie moje ogarniecie "jednosezonowego motocyklisty" nie myli    | 
|   |   | 
|  14.11.2019, 22:20 | #84 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			alternatorów potrzebujących wzbudzenia praktycznie już się nie stosuje, teoretycznie aku litowo-jonowy to same zalety, - znikoma waga - bardzo krótki czas ładowania - duże prądy rozruchowe - niewielki spadek wydajności przy niskich temperaturach i rozładowania w czasie pierwszy jaki sobie kupiłem dał d..y i w niskich temp. gorzej kręcił jak 3 letni pb poszedł do reklamacji i liczę na cud, że znajdą jakąś usterkę jak nie to 480zł poszło w p..zu nie wyobrażam sobie na tym jeździć no może tylko w lecie, chociaż nie lubię mieć elementu ryzyka w motocyklu. Może taki się trafił może innych firm są lepsze zobaczymy Ostatnio edytowane przez mdxmd : 14.11.2019 o 23:10 | 
|   |   | 
|  14.11.2019, 23:26 | #85 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			ja mam u Siebie w NAT już z rok chyba..   wcześniej jeżdził w SE, pali cały czas, nigdy nie doładowywany był, zima czy lato..   
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  15.11.2019, 11:50 | #86 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   | 
|   |   | 
|  15.11.2019, 13:00 | #87 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			W XRL 650 mam kickstarter (wbudowany z Dominatora). Odpali na kicka bez baterii bo sprawdzalem . Nie idzie jednak z tym jeździć bo usmazysz  regulator napiecia i pradnice. Można jechać podlaczywszy jakis konkretny odbiornik w miejsce akumulatora. . To nie moje zdanie a fachowca. Nie wiem na ile w tym prawdy bo nie sprawdzalem. Szkoda mi coś zjarac 
				__________________ | 
|   |   | 
|  15.11.2019, 23:50 | #88 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			
EXIDE . nie pamietam modelu... ale z tego co pamietam to ma 5Ah    
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  16.11.2019, 09:20 | #89 | |
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,904
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 44 min 43 s |   Cytat: 
 Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | |
|   |   | 
|  16.11.2019, 17:21 | #90 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2018 Miasto: Olsztyn (Wa-Ma) 
					Posty: 322
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: mój 3,5   Online: 1 tydzień 5 dni 10 godz 27 min 27 s |   
			
			Przewinął się tu temat jazdy bez akumulatora, więc podrzucę jakieś moje doświadczenia, oczywiście nie z NAT. Pierwsze - Suzuki DR350S '92 (tylko na kopniak, jak to się kiedyś mówiło): Zasilanie obwodu zapłonu z osobnej cewki, prawie iskrownik. Palił bez aku oczywiście bez żadnych problemów. Jedyny kłopot, to brak jakichkolwiek świateł przy zgaszonym silniku i cholernie migające (zwariowane) kierunki. Ten ostatni problem załatwiało się podpięciem zamiast akumulatora... kondensatora 4700 mikroF, np. Działało. Drugie - Honda CB500 '98 : Ktoś mnie kiedyś podkusił i sprawdziłem, jak motocykl pracuje po odpaleniu i odłączeniu akumulatora (nie polecam zdecydowanie takich eksperymentów, bo można sobie, znaczy motocyklowi niezłe kuku zrobić). Efekt - silnik chodzi, ale... tylko na wolnych obrotach i to znacznie obniżonych, tak z 900 - 1000 obr/min. Próba dodania gazu powoduje chwilowe zgaśnięcie, jak obroty wzrosną, to jak wcześniej... Ale to stare gaźnikowce.... NAT nie dość tego, że na wtrysku (coś przed rozruchem musi zasilić pompę paliwa i komputra), to jeszcze - o ile się nie mylę - ma sprzęgło anty-hopp-coś tam, a to (podobno) niemal wyklucza rozruch "na pych". No i to Liter bez odprężnika... Mój wniosek: Akumulator musi być, jak padł - to rozruch "na przewody", albo jak Artek napisał - zamontować np. mały od puszki... 
				__________________ Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej... | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |