| 
			
			 | 
		#101 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kiedy Honda zrobi wreszcie wersję crf rally z niewysiloną 450 lub 600, porządnym zawieszeniem i niełamliwymi plastkami ?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#102 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ten czas już przeminął.  
		
		
		
		
		
		
		
	To już nie nastąpi. Niestety. Trzeba reanimować starocie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#103 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ale ieda CRF rally jest bardzo fajna , owiewki w standardzie, wszystko ładne i spójne , tylko ten dychawiczny silnik i marne zawieszenie
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#104 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nowy zawias do CB500x kosztuje wraz z kołami coś koło 12koła w zależności od poziomu doszpejowania.  
		
		
		
		
		
		
			używkę w standardzie w pięknym stanie można kupić za 15-19tys. za 27tys masz niemal nowe, trwałe moto, które spełnia wymagania większości kierowników do szwędania się i podróży gdzie oczy poniosą. Koła, zdemontowane elementy można odsprzedać i odzyskać z 1500-2000PLN. Niskie zużycie paliwa, relatywnie duży zbiornik zapewniający spory zasięg. Z filmów na YT wygląda, że jest to po przeróbkach dość dzielny motocykl z dużymi przebiegami międzyprzęglądowymi co jest przecież też nie bez znaczenia. Na to, że fabryki cokolwiek zrobią co byście chcieli chyba faktycznie nie ma co liczyć. Świadczyć może o tym fakt, że RallyProducts w tej chwili mają wstrzymane przyjmowanie zamówień na kity upgradujące do CB500X z uwagi na to, że nie wyrabiają się z zamówieniami. Wiadomo... nie jest to motocykl dla każdego ale na pewno dla wielu. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 13.06.2019 o 14:07  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#105 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			CB500x spoko ale wazy 200 więc stosunek mocy do masy nadal slaby
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#106 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Jak pisał Emek: dobra guma i ogarnięty kierownik i można gadanie o dychawicznosci włożyć między bajki. Koleś ma założony moduł sterowania mieszanka - około tysiaka, wycięta zwezka w wydechu i pewnie poszerzony snorkel. Reszta stok. Nowe stoi 20k, mało pali i dowiezie gdzie trzeba nawet nie tak powoli.0 Mnie się podoba. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#107 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Właśnie wróciliśmy z Rosji. Kumpel leciał na 250L. Bezawaryjnie przeleciał 8,5 KKM a wszystkie podjazdy zrobił bez problemu z tobołami a załadowane to było fest. 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Przelotowa 100-110. Jedyny problem to silny wiatr podczas jazdy pod górę. Dynamicznie traci oddech ale do przeżycia.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#108 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miał fabryczne przełożenie?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#109 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak. Fabryka.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#110 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 1,324
				 
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |