| 
			
			 | 
		#161 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Daj mu na manual i sam zmieniaj jak Ci wygodnie.  
		
		
		
		
		
		
			Albo ucz ją na sporcie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Serdecznie pozdrawiam. Romek T.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#162 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2018 
				Miasto: Moje miasto to Trójmiasto 
					
				
				
					Posty: 243
				 
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro 
				
				
				 
Online: 3 dni 21 godz 36 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  .Automatem nie jeździłem.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#163 | |
| 
			
			 BANDA LUBLIN 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 4,110
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: Kręcony 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 23 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  . Osły ujeżdżałem i nadal będę ujeżdżał na luźnych nawierzchniach, bez atakowania ekstremalnych pionów i skoków 5 metrowych... Palec na klamce, może dwa,  zawsze pomaga, nie przeszkadza. Trzymanie się pełną łapa kiery zło. Trzymanie motocykla pełną łapą ok, jak ktoś lata na pełnym ogniu, tak. Inaczej  zawsze nie...
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#164 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Napisz proszę jaki dokładnie masz zestaw   QS +  ..........  Ponieważ ja pytałem o zastosowanie w manualu oryginalnego Quick Shifter'a Hondy.  
		
		
		
		
		
		
		
	Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#165 | |||||
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie napisaleś który model NAT masz bo miedzy 2017 i 2018 są różnice 
		
		
		
		
		
		
		
	Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Sugeruję jak inni pojedzić, aż do tych 300km dojdzie jeszcze jedno zero i wtedy zrobić podsumowanie. Inna sprawa, że piszesz ze kupiłeś z ciekawości a nie z przeokonania, więc zapewne nadal bedziesz narzekał  
		 | 
|||||
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#166 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Słyszałem że w trybie D można go nauczyć kiedy ma zmieniać biegi. Wystarczy parę razy zbić bieg ręcznie gdy za wcześnie włączy wyższy i pono ma zapamiętać. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jak jest nie wiem, bo nie mam DCT...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#167 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 NAT 2016 chodzi o redukcję podczas podjazdu na wzniesienie, zobaczymy, nie mniej jednak mi przydałoby się coś pomiędzy D a nawet S1. Czy zauważyliście jakieś różnice w pracy skrzyni w zależności od zastosowanego oleju silnika? (chodzi o uślizg pomiędzy biegami) wrzucenie 2 biegu jest dość twarde Ostatnio edytowane przez mdxmd : 05.01.2019 o 14:19  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#168 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jak zacznie się odkręcać to też trzyma dłużej na biegach. Jeżdżę wyłącznie na 'D' i wspomagam 'łopatkami', gdy trzeba. No, ale może ja nie umiem jeździć ![]() Zakochałem się w tej skrzyni (DCT), po przejechaniu pierwszych stu metrów najpierw w eNCeku. W Afryce wybór już był oczywisty. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#169 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja przyzydzilem i wziąłem manuala ale po 1000km na NC myśle ze ten silnik idealnie współgrałby z DCT. Poczekam az zrobią nc900x  
		
		
		
		
		
		
			![]() Swoją droga nt nowości to nowe cb500x bardzo dobrze hądzie wyszło. M 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#170 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
To mógłby być strzał w dziesiątkę. Ale w sumie ten silnik (750) jest genialny i bardzo dobrze sobie radzi. Ze spalaniem jest również rewelacja!  
		
		
		
		
		
		
			Jak będziesz ponownie chciał się zakochać w Twoim eNCeku to przejedź się tym cb500x. Moto, co by nie mówić ładne. I na tym koniec  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |