|  02.01.2018, 23:52 | #141 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2017 Miasto: Śląsk 
					Posty: 24
				 Motocykl: CRF1000D + CBR650 '19 Przebieg: 14   Online: 4 godz 46 min 30 s |   | 
|   |   | 
|  15.10.2018, 12:10 | #142 | 
| Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Londyn 
					Posty: 3
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 5 godz 2 min 32 s |   
			
			Przeczytałem całego posta od deski do deski w niektorych miejscach uśmiałem sie od ucha do ucha. Pomogł mi on jednak zdecydować z jaką skrzynia wybrać motocykl. Początkowo byłem sceptycznie nastawiony do skrzyni DCT -automat w motocyklu?. Oczywiście o wszystkim zadecyduje jazda próbna... ale przeciez używam motocykla codziennie do jazdy w Londynskim ruchu miejskim po zatłoczonych ulicach-to naprawde ma sens (w samochodzie zdaje egzamin dlaczego nie w moto?) Jeżeli motor radzi sobie w terenie (lekkim) z tą skrzynia to juz pełna satysfakcja | 
|   |   | 
|  15.10.2018, 13:26 | #143 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2017 Miasto: Jaworzno 
					Posty: 325
				 Motocykl: CRF1000l   Online: 2 tygodni 3 dni 18 godz 19 min 11 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  31.10.2018, 10:46 | #144 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: Kraków 
					Posty: 25
				 Motocykl: CRF1000 DCT   Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s |   
			
			Zastanawia mnie dlaczego mało popularne jest rozwiązanie pośrednie tj. zastosowanie w manualu oryginalnego Quick Shifter'a Hondy - pozwala ponoć zmieniać biegi bez użycia sprzęgła i odejmowania gazu, zarówno w górę jak i w dół. Mamy lżejszy motocykl o 10 kg, jadąc na stojąco zmieniamy biegi bez odrywania ręki na sprzęgło, zyskujemy czas przy zmianach biegów itp. Koszt ok 2500 -3000 zł.   Nie wiem tego na pewno ponieważ nie używam ale interesuje mnie Wasze zdanie, szczególnie tych osób, które użytkują takie rozwiązanie. | 
|   |   | 
|  31.10.2018, 13:40 | #145 | |
|  Zarejestrowany: Nov 2017 Miasto: Warszawa 
					Posty: 249
				 Motocykl: CRF1000D   Online: 2 tygodni 3 dni 20 godz 31 min 48 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  01.11.2018, 08:55 | #146 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   Cytat: | |
|   |   | 
|  23.12.2018, 00:03 | #147 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: Kraków 
					Posty: 25
				 Motocykl: CRF1000 DCT   Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s |   | 
|   |   | 
|  23.12.2018, 03:50 | #148 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			11 lat na lc8, generalnie zawsze w terenie.. rzeźniłem teraz mam NAT z DCT.. i dalej zamierzam tym w Offie ciorać.. ostatnie 6 mc przelatałem nią ok 8 tys. km. z tego sporo w krzakach.. jak dla mnie rewelacja.. polecam wszelkim sceptykom  Fakt tej skrzyni tzreba się nauczyć, aby mieć z tego FUN.. nie da się tak poprostu wsiąć pojechać i już mieć zdanie.. w temacie. trzeba co najmniej kilku godzin a wręcz dni. DCT pozwala na dużo sprawniejszą jazdę w offie i na szosie.. dodatkowo daje wiecej frajdy..  . dla testujących od razu odradzam Tryb D, nie do końca rozumiem po co i dla kogo on jest. od razu S1 zapodajcie w Piachach S2 i S3.. tryb manualny też się.bardzo przydaje na podjazdach.... DCT świetnie się sprawdza w trudniejszych traialowych sekcjach, ale i w szybkich przelotach... w tym motocyku po raz pierwszy zacząłem używać tak czesto tylnego hamuca bez obaw o zdławienie motocykla.. super sprawa..  . wiele ułatwia..  . Generalnie dostzregam masę zalet.. znikomą ilość wad DCT... Polecam Kazdemu 
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  23.12.2018, 17:42 | #149 | 
|  |   
			
			apropos DCT to ciekawe jak by było mieć ręczny hebel na tył - jeśli jest miejsce na pompę/klamkę to jest to spokojnie do zrobienia.  teoretycznie wystarczy dłuższą śrubę drążoną na pompie tyłu założyć i dodatkowe dwie podkładki pod dodatkowe banjo na długim przewodzie idącym z kiery. wtedy to byłaby wygoda dopiero Ex. m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  23.12.2018, 20:34 | #150 | 
|  |   
			
			Robią tak. Pasuje pompa sprzęgła od cb1000 chyba. Do tego blokada klamki żeby był postojowy. Można wywalić dodatkowy zacisk. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   |