|  29.07.2018, 23:54 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2011 Miasto: Błażowa 
					Posty: 1,313
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 13 godz 26 min 58 s |   
			
			Tak,  wiedziałem że moja naprzódbierzność  do mnie wróci z mlaśnięciem. ps. fatalnie mieć kostny kręgosłup, boli czasem. Domyślam się że ten zrobiony z gówna dużo poręczniejszy, i elastyczny   | 
|   |   | 
|  30.07.2018, 01:20 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 42 s |   
			
			Ostatni wyjazd. Dystans w jedną stronę 1600 km w 16h. Wszystko po autostradzie z prędkością liczników ą 150 km/h, średnia na poziomie 115-120 km/h w zależności od warunków i ograniczeń. Motocykl solo plus dwa boczne kufry. Tankowanie co 250-290 km. Średnie na tankowaniu od 6.5 do 7.5. Droga powrotna identyczna, a nawet na ostatnim tankowaniu gdzie nie było wolnej jazdy tylko cały czas 150km/h to i 7,6 było. Dodam że mój najmniejszy rekord to 3.8 po Alpach. A na Słowacji zrobiłem na zbiorniku 465 km.  Wysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | 
|   |   | 
|  30.07.2018, 01:36 | #13 | 
|  |   
			
			Dlatego moje kufry stoją i się kurzą.  Jest wyraźna różnica w spalaniu i w prowadzeniu przy większych prędkościach
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  30.07.2018, 09:10 | #14 | 
|  |   
			
			Afra pali mało jak się jeździ do 100 dlatego po bocznych drogach Czarnogóry spalała mi najmniej grubo poniżej 5. Mi w dwie osoby na autostradzie z bagażami do 8 dochodziła ale bylo po 170-180. Nie opłaca się tak szybko jechać bo zasięg robi się mały i to co prędkością nadrobi tracimy na tankowanie. Te 150 jest optymalne pali wtedy 6.5-6.7
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  30.07.2018, 22:42 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Święte chlewiki 
					Posty: 918
				 Motocykl: Żółty Kurczaczek   Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s |   
			
			2 osoby komplet kufrów i średnio 6,6 powyżej 150 pije każdą ilość
		 | 
|   |   | 
|  30.07.2018, 22:47 | #16 | 
| HONDZIARZ  Zarejestrowany: Apr 2012 Miasto: Gdynia 
					Posty: 365
				 Motocykl: RD04 / NAT Przebieg: 50000km   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s |   
			
			Dwie osoby. 4,5kkm z czego 1500km na autostradach z prędkościami przepisowymi - 5l.
		 | 
|   |   | 
|  30.07.2018, 23:02 | #17 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Dwa kufry pelne,duza XL ortlieb ja-115kg plus ciuchy.Boczne drogi we Francji,raczej zwawo z Novym w duecie: na trybie S2 5,5L na trybie D 4,7L Na niemieckiej autostradzie,licznikowe 130 bez znaczenia jaki tryb-5.5L | 
|   |   | 
|  31.07.2018, 12:00 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Święte chlewiki 
					Posty: 918
				 Motocykl: Żółty Kurczaczek   Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s |   
			
			o w mordę przy tym co czytam chyba przerobię na gaz    | 
|   |   | 
|  03.08.2018, 14:37 | #19 | 
|  |   
			
			Moja 2015r, Michała 2017r Obie podobnie załadowane i moja paliła średnio 0,5 litra więcej na 100 w tych samych warunkach na odcinku 17000km 
				__________________ www.grzechunakolach.pl | 
|   |   | 
|  03.08.2018, 14:49 | #20 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Bo Twoja to już złom   . Nawet gada sama do siebie  . 2 lata różnicy czyli z 10% mocy już uciekło i więcej odkręcać musisz. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Test 39 motocykli na dystansie 50000km - wyniki | fassi | Inne - dyskusja ogólna | 46 | 17.10.2014 00:09 | 
| TTR 600 - zasięg/spalanie | Marcin z Zakopanego | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 20.02.2013 16:13 |