| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
      i jeżeli zadajesz takie pytanie to nie mamy o czym dyskutowac ![]() Mówimy tutaj o pełnej kontroli w terenie a nie wygodzie pyrkania po łące. p.s. a coś tam rzeźbić w "terenie" to się i da nawet skuterem...  
		 | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 dziwną postawę stosujesz.. na zasadzie coś tam rzucę ale mało mnie obchodzi co ma kto inny do powiedzenia.. nie chcesz dyskutować to może poprostu tego nie czyń.. wiesz każdy ma własne odczucia i własne doświadczenia.. szanujmy je! jeżeli masz takie doświadczenia że dla Ciebie sprzęgło jest konieczne w terenie (przypomnijmy w Afryce) to zechciej proszę to uzasadnić... tylko w ten sposób.. pokażesz że za Twymi wypowiedziami stoi coś więcej niż tylko dziecinne nie bo nie.. jestem otwarty na argumenty..    (przypomnę piszemy o Cieżkiej maszynie Dualowej jaką jest NAT)  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To może do dyskusji DCT/nie DCT dorzucę taki punkt: naturalnym przeznaczeniem/środowiskiem NAT jest wyprawa czy inna daleka podróż. Wtedy masa całkowita to jak nic 390kg (240 moto + 10 gmole, płyty i inne pierdoły + 40 bagaż + 100 kierownik w odzieniu). Masa DCT stanowi więc ok 2,5% masy całkowitej i niecałe 3% gdy jedziemy na lekko - bez bagażu. 
		
		
		
		
		
		
		
	No szacun dla tego kto to wyczuje. Śmiem twierdzić wręcz, że te 10kg poniżej środka ciężkości działa stabilizująco i ułatwia prowadzenie bardziej niż 10kg nadwagi kierownika położone pół metra nad środkiem ciężkości. No że nie pomaga przy podjeździe pod górę piachu to inna sprawa ale to jest kwestia masy o 100kg za dużej, a nie o 10kg. Dlatego prędzej schudnę o 20kg niż zamienię DCT na manuala. A klamka? Klamka to fetysz - jedni wolą z inni bez. Za parę lat w elektrykach klamek nie będzie raczej...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ps. bez kierowcy wygląda lepiej  
		Ostatnio edytowane przez mdxmd : 29.07.2018 o 15:04  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kask enduro z szybą do 600 PLN - opinie, wnioski? | motormaniak | Kaski | 302 | 13.09.2021 22:16 |