|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  10.05.2018, 21:28 | #11 | 
|  |   
			
			Witam Cos nie kapuje tej waszej paniki. Cale lata miałem motorki bez wentylatorka i zbiorniczka, z rurką pod silnik i tragedii żadnej nie było. No może poza drz-e ale tylko do momentu dobrego odpowietrzenia układu. Większość zabawek do czystego offu takiej bańki nie posiada i to działa nawet pod prawdziwymi kilerami nie takim starymi pierdolami jak ja. Ot gasić jak się staje nawet na minute i nie mielic kamieni/błota/piachu stojac w miejscu. Wszystko. Pozdr rr | 
|   |   | 
|  10.05.2018, 22:15 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 43 min 57 s |   
			
			W exc na RFS nie ma zbiorniczków, w lc4 620 SC też nie miałemi tylko raz puścił wodę przy katorżniczm ryciu przez bieszczadzkie błoto.A i wtedy poziom w chlodnicy nie opadł jakoś drastycznie.Ciśnieniowy korek reguluje ilość upuszczonego płynu.Upuścici troszkę ciśnieni spada i korek znów zamyka wypływ.
		 | 
|   |   | 
|  10.05.2018, 23:21 | #13 | 
|  |   
			
			ide sie powiesic
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  11.05.2018, 00:43 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 43 min 57 s |   
			
			No jak musisz .... Ale wcześniej popraw jak się mylę. Oryginalnie nie ma zbiorników....Co nie znaczy że jestem zwolennikiem ich wypie...a jak są w konstrukcji bo po 1 nie chce mi się . Po 2 nie widzę celu za bardzo.Chętnie poczytam inne opinie.
		 Ostatnio edytowane przez Zmyler : 11.05.2018 o 00:54 | 
|   |   | 
|  11.05.2018, 09:42 | #15 | 
|  |   
			
			w DRZ ORYGINALNIE jest. co kogo obchodzi inny motocykl innej marki i innej konstrukcji?!?! jaki to ma zwiazek? jak Heniek lubi chlopcow to Jacek tez ma lubic? LITOSCI... cyt. korek upusci troche i potem ten brak sie magicznie pojawi? odnowi sie? to moze wogole lac mniej i dac zwykly korek a nie jakis cisnieniowy wlac do polowy chlodnicy i luz. jebnieci konstruktorzy podnoszac cene zbiornik dali ale nie z nami te numery Bruner! jeszcze pewnie olej kaza zmieniac i filtry - zolte lobuzy! 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 11.05.2018 o 10:43 | 
|   |   | 
|  11.05.2018, 13:01 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 43 min 57 s |   
			
			Jestem daleki od namawiania demontażu w drzecie, opisałem Ci tylko jak było u mnie w lc4 620 SC. Po tym puszczeniu płynu i ostygnięciu (sprawdziłem) poziom w chłodnicy obniżył się na tyle niewiele że nie odsłonił żeberek. Dojechałem jeszcze do bazy ( ok 2h jazdy). W żadnym z dwóch EXC (525 i 450) nie puściło mi ani razu przez przelew mimo ciężkiego rycia, poziom sprawdzam często i jest stały. Ale jakby był zbiorniczek - ja bym go nie demontował bo nie chciałoby mi się wnikać czy jest sens poprawiać fabrykę. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Zmyler : 11.05.2018 o 13:04 Powód: ...bo koń mi wpadł do studni... | 
|   |   | 
|  11.05.2018, 14:06 | #17 | 
|  |   
			
			ja mam na warsztacie kolejna afryke w ktorej nie bylo plynu w zbiorniczku i sporo brakowalo w chlodnicach. podtarte jest praktycznie wszystko od sworzni po loza walkow co w AT jest mega rzadkie. oddalem ostatnio Varadero w ktorym rowniez w zbiorniczku nie bylo plynu a w ukladzie brakowalo 0,5 litra. Wasze motocykle - lejcie nawet barszcz z uszkami. niedzialajacy uklad wiatraka to tez codziennosc. brak termostatu, zaciety, zardzewialy. uklad chlodzenia to chyba najbardziej zaniedbywana sprawa z jaka sie spotykam. malo kto wogole tam zaglada. 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 11.05.2018 o 14:13 | 
|   |   | 
|  11.05.2018, 14:08 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2017 
					Posty: 541
				 Motocykl: XR650R & XR400 & WR300   Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s |   
			
			Przypomina mi to trochę sytuacje z olejem.. po chu* taki drogi, ja leje taki i jeździ się tak samo..
		 | 
|   |   | 
|  11.05.2018, 14:10 | #19 | 
|  |   
			
			Witam Nie trzeba było drążyć. Dodam, że w przypadku ex mojej drze po ok 2 latach płyn ze zbiorniczka czy to z przyczyny wadliwego korka czy nieszczelności połączenia przestał wracać samoczynnie i trzeba było mu pomagać. Dobrze choć że nie za często. Pozdr rr | 
|   |   | 
|  11.05.2018, 14:12 | #20 | 
|  |   
			
			plyn moze wywalac tez uszkodzona glowica albo uszczelka pod nia. mialem takie przypadki.
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   |