|  05.03.2018, 20:16 | #131 | 
|  |   
			
			Czy to poważne to będzie widać za kilka lat. Na razie nie za wielki wybór jest w tej klasie więc ludzie kupują. Czekać aż wszystkie "wady" wyeliminują albo trafi do sprzedaży coś ciekawszego można w nieskończoność.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 05.03.2018 o 21:20 | 
|   |   | 
|  05.03.2018, 21:06 | #132 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Eeee Plaku,przybunkrowales sie.Tu juz bicie piany do szescianu   ,a ty ze nagle masz nowa AT.Gratuluje i trzeba bedzie to oblac | 
|   |   | 
|  05.03.2018, 21:37 | #133 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 gdzies 15 lat temu kupiłem tę legendę: patrola GR Y60 rd2.8t uwielbiałem go, ale po 100 tysiącach umarł mi silnik (kupiłem, jak już puszczał spaliny do chłodnicy; poszła panewka główna, ktoś z lublina panewkę dorzeźbił nitując kołnierz, łapaliśmy się z mechanixem za głowę...); rdzewiał w pisdu, mocy nie było, ciężki jak zaraza. Nie powiem, poza umarciem silnika te 100-150 tys. km zrobił i do domu wrócił, dużo przygód, ale...never again. | |
|   | 
|  05.03.2018, 22:22 | #134 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2012 Miasto: teraz to Stolica 
					Posty: 332
				 Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E   Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s |   
			
			Patrząc optymistycznie, za 2-3 lata NAT będzie dobrą bazą na ratbike. Customy teraz w modzie    | 
|   |   | 
|  05.03.2018, 22:48 | #135 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
  a że ma pryszcze i taka troszke ''plastikowa'' ale jak zagada to wymiękam. Wiele mam przeżyć z nowa AT,rajdy po salonie z kominkiem ,może zrobiłem z 50 metrow  Morda sie cieszy, wiosna idzie,podlasie czeka...... jest zajebiście   | |
|   | 
|  05.03.2018, 23:17 | #136 | 
|  |   
			
			
Ohooo będą śledzie na podlaskim      
				__________________ podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd   | 
|   |   | 
|  05.03.2018, 23:44 | #137 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   Cytat: 
  .Afra jest fajna.Gdyby byla najlepsza na swiecie i bez skazy nie wytrzymalbym presji i zazdrosci beemiarzy.A tak sobie ponazekam,ale jak zagada...mniam mniam   | |
|   |   | 
|  06.03.2018, 00:21 | #138 | |
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s |   Cytat: 
 Znam udokumentowane egzemplarze z milionowym przebiegiem. Mam osobiscie dwa takie. Jeden zbliza sie do pół miliona i dalej pali na dotyk. A ramy zabezpieczone i czyste. Tylko unijne normy mogą go wyslac w czelusci zlomowiska. | |
|   |   | 
|  06.03.2018, 00:34 | #139 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Tak czy srak, potem miałem Jeepa ZJ 5.2. W terenie na szosowkach szedł lepiej niż długi GR na 35" grabberach MT. I tak legenda poszła się... Sent from my G8441 using Tapatalk | |
|   | 
|  06.03.2018, 00:49 | #140 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s |   
			
			Miałem dwa Jeepy. Pierwszy i ostatni   Pisząc oczywiście o 4,2 miałem na myśli wolnego ssaka diesla. Mam też jedno auto - krótkiego Patrola z silnikiem 4.2 benzyna. Także legedna, ale to już inna bajka. Chleje jak głupi. Dieselek to jest to. | 
|   |   |