![]() |
#11 |
nOOb
![]() ![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
![]()
Afryka po 200k km nie będzie do remontu.
Jakies tam testy po 50k km niczego nie dowodzą. Niby co miałyby pokazac? Przeciez dla niektórych z nas to sa dwa sezony. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,401
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 133 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 10 godz 26 min 57 s
|
![]()
taki test po 100.000 miałby większy sens, szkoda, że nie masz zdjęć płaszcza tłoka....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Piaseczno
Posty: 51
Motocykl: CRF 1000 A
Przebieg: 50000
![]() Online: 6 dni 6 godz 4 min 36 s
|
![]()
Pamiętajcie że jak by dziennikarz źle napisał o danym motocyklu to by dostał niezły op...… od szefa. Nie wolno odstraszać reklamodawców. Test po 200 tyś. km nie był by już tak różowy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Moderator
![]() |
![]()
Daj jakieś źródło - chętnie poczytam. Serio
![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |