|  15.05.2017, 21:43 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Taką cr250 można trochę wzmocnić . Wywalić zwężkę w wydechu , odblokować filtr , do tego są dostępne już chip boxy i lata odczuwalnie lepiej. Niestety wzrasta wtedy spalanie z 4 do 6.  Piszę to wszystko na podstawie opinii moje kumpla z którym czasami latam. 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  15.05.2017, 21:43 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2012 Miasto: teraz to Stolica 
					Posty: 332
				 Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E   Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s |   
			
			Będzie w cenie nowej AT    | 
|   |   | 
|  16.05.2017, 09:02 | #13 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			
licznikowe 145 . Na gpsie było zaledwie 125 km/h (sprawdzone)
		 
				__________________ | 
|   |   | 
|  16.05.2017, 09:23 | #14 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Moje zdanie: jeżeli kupować 250 to również po to, aby była lekka. Ta 250 do lekkich nie należy.
		 | 
|   | 
|  16.05.2017, 10:11 | #15 | 
|  |   
			
			I tu wygrywa wr250r nie mylić z 250f
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  16.05.2017, 10:47 | #16 | 
| Stary (P)iernik  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Świeradów Zdrój 
					Posty: 3,760
				 Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V   Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s |   
			
			To chyba jedyny dual na którą moglbym zmienić swoją xr 400
		 
				__________________ | 
|   |   | 
|  16.05.2017, 11:29 | #17 | 
|  |   
			
			wr250r ma zawory regulowane na płytkach co 35tyś km.... jeżdziłem na wr250x z leovincem(możliwe że miał też jakiego powercomandera czy co) i zapierdalało to lepiej od drz400s i odczuwalnie lżejsze i poręczniejsza, zawias też lepszy. Osobiście jestem za duży na tego typu sprzęty, ale byłem pozytywnie zaskoczony.  Dla porównania na mojej prostej testowej lekko pod górę -xtz660 130km/h -wr250 140km/h Wszystko w temacie. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  16.05.2017, 12:24 | #18 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					Posty: 1,534
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 30 min 45 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  16.05.2017, 12:51 | #19 | 
|  |   
			
			Oj to przekreśla ten moto.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  16.05.2017, 22:12 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 Miasto: Nowy Targ 
					Posty: 2,333
				 Motocykl: Ready to Race & AT   Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s |   
			
			Latalem na UA WRka Stirlitza..Rka troche podlubana i naprawde fajnie jechalo to moto. Moze bez pierd...cia jak KAT Ser Baja - 520tka ale jak na 250tke fajnie, Bardzo pozytywne wrazenia z jazdy...chociaz wole podlubana 520tke i banana po jej odkreceniu..  ) 
				__________________ Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..   | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |