|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  13.02.2017, 22:54 | #1 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					Posty: 1,020
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 53000   Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 43 min 12 s |  Filtr K&N 
			
			Trafił do mnie quad z mocno już tłukącym się korbowodem, właściciel stwierdził ze było bardzo mało oleju w silniku , dolał ponad 1 l i dopiero pokazało się coś na bagnecie. Przy rozbiórce okazało się że ma założony filtr powietrza K&N a cały dolot jest pokryty pyłem który przyśpieszył zużycie pierścieni(zwłaszcza olejowego). Efekt taki że cały silnik od remontu. Pisze to żeby pokazać jak używanie filtrów K&N w terenie przyśpiesza zużycie silnika.
		 | 
|   |   | 
|  13.02.2017, 23:17 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			K&N w każdy warunkach zużywa szybciej silnik, szczególnie na gaźnikach.
		 | 
|   |   | 
|  13.02.2017, 23:51 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Lubaczów 
					Posty: 926
				 Motocykl: RD07A, XR 400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 9 godz 22 min 41 s |   
			
			A jaki mędrzec zakłada właśnie ten filtr w teren. 2 lub trzy lata temu Szynszyl mył moje gaźniki. Stwierdził, że tak czystego gaźnika jeszcze nie widział  . A w tym samym czasie robił afrę która wróciła z Maroka. To była masakra  I nie miała założonego K&N-a. Dbam o filtr, często go pryskam preparatem, a w kurzu w ogóle nie jeżdżę. Mam K&N  . 
				__________________ Jeśli Cię nie szanują, niech się Ciebie boją. | 
|   |   | 
|  14.02.2017, 00:18 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2012 
					Posty: 968
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s |   
			
			Pany , a co lepsze nasączany K&N czy nasączany filtr z gąbki oryginalny...................motocykl KLR 650 ? Ps. miałem Hondę Rincon i miała nasączany filtr gąbkowy ..... | 
|   |   | 
|  14.02.2017, 11:23 | #6 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: Racibórz 
					Posty: 292
				 Motocykl: XR 650 R   Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s |   
			
			Najlepsza gąbka. Naprzykład Nikasil bardzo nie lubi filtrów typu K&N
		 | 
|   |   | 
|  14.02.2017, 12:52 | #7 | 
|  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					Posty: 1,020
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 53000   Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 43 min 12 s |   
			
			To jest tego najlepszy dowód.
		 | 
|   |   | 
|  14.02.2017, 14:11 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2013 
					Posty: 117
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 1 dzień 23 godz 12 min 47 s |   
			
			K&N tylko na drogi utwardzone dla supermoto,sportbike  itp.itd . w terenie to zabójstwo dla silnika.Sprawa jest prosta ,te filtry maja dostarczyc jak najwiecej powietrza co niestety w terenie gdzie podnosi się kurz i drobinki piasku które zasysa silnik , działa to jak papier ścierny. Czytałem o przypadkach gdzie zeszlifowało cały nikasil z cylindra !  Jedynie słuszny w teren to gąbkowy ,nasączony jeszcze najlepiej jak jest prefiltr i co istotne czysty! 
				__________________ __________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne  KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| K&N filtr - uszczelnienie | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 4 | 16.05.2012 13:17 |