| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Srebrna będzie też. Widziałem w realu u TT.fajna i miałem na nią chrapke ale zdecydowałem się na sw
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja bedem puszczał swoje pełne ogmolowanie TT razem z płytą TT, jacyś chętni?
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez radiolog : 10.01.2017 o 13:26  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
| 
	
		
		
			
			 
			
			A co będziesz zakładał? I dla czego? 
		
		
		
		
		
		
		
	Jeśli to nie tajemnica  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			http://boano.com/archivio/prodotti/E...i_1116_ENG.asp 
		
		
		
		
		
		
			Ja bym wolał zainwestować w taką osłone silnika. Wszystkie te ameliniowe osłony nie chronią dekli. http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=27507 Do tego gmole henrego i glebiąc czułbym się bezpiecznie jak na LC8 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale to nie ma 100% ochrony, natomiast po oglądnięciu  tego filmiku 
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.youtube.com/watch?v=31-M5_jKX2I widać ,że to działa i zabezpiecza 95% wywrotek, poza tym z tego kąta łatwiej podnieść afrykę, z info na stronie outbacka pracują nad ochroną dekli  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To co masz też zabezpiecza 95% wywrotek a 100% nie zabezpieczysz nigdy  
		
		
		
		
		
		
		
	 .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Patrząc retrospektywnie, TT przy wszystkich glebach nie dotknęły nawet ziemi, afryka opierała sie na barkbusterach i tylnym secie, górne TT maja za dużą bezwładność bez podparcia w tylnej części, dolmy prawy ma mocowanie na wcisk miedzy ramę a śrube, nie jest to pełny otwór, mocowanie przodu przez pośredni kształtownik naraża na dość łatwe odkształcenie powyższego.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2016 
				Miasto: Wołomin 
					
				
				
					Posty: 77
				 
Motocykl: CRF1000L 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 2 dni 14 godz 9 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja u siebie zamontowałem TT góra dół i płytę SW motech. Niestety w wersji manual nad płytą SW trzeba było trochę popracować - popierwsze wymagała odgięcia po obu stronach górnych krawędzi płyty a poza tym po lewej stronie trzeba było ją też przyciąś tak aby rura dolnego gmola się smieściła - odciąć trzeba było fragment mniejwięcej 1cm na 1cm.  
		
		
		
		
		
		
		
	za to jeśli chodzi o osłonę elementów to wygląda że płyta narazie nie ma konkurencji - no chyba że ta prototypowa TT. nawet płyta Apduro (prawie dwa razy droższa) wygląda słabo.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |