| 
			
			 | 
		#41 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ze zubozaniem mieszanki radzilbym uwazac. paliwo ma rowniez pewien wplyw na chlodzenie i smarowanie ukladu korbowo-tlokowego i glowicy. a fanem kn nie jestem. nie kupuje tej koncepcji. kondon z rajstop lepiej spelnia swoja role.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				
					
				
				
					Posty: 133
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 4 godz 21 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na temat K&N słyszałem tyle dobrego co i złego. Niektórzy zakładają to po to żeby zaszpanować, że wywalili za filtr ponad 200pln. Generalnie PC którego reanimujemy jeździ od kiedy jest w rodzinie (jakieś 20k km) na tych K&N. Myte i nasączane co 5kkm. Testowaliśmy bez filtrów i z różnymi materiałami, które miały imitować filtry ale nie było pozytywnych efektów. Bez filtrów moto ma problem z wolnymi obrotami, na wysokich jest jeszcze gorzej.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			filtr MUSI byc to wogole nie podlega dyskusji. zmienia sie dzieki filtrowi cisnienie w air box i ilosc tlenu w mieszance. stroic mozna tylko z zalozonym filtrem.  
		
		
		
			fakt ze wiekszosc tego w czym grzebie to maszyny enduro mniej lub bardziej odwiedzajace teren. w szosowych motocyklach lapiacych muchy i pylki traw moze ma to sens - ja nigdy nie polece jednak KN w moim warsztacie. wrzucam fotki z motocykla ktory byl w Maroko na papierowych filtrach. co by bylo na KN to wogole sobie trudno wyobrazic. dla mnie KN to psucie motocykla. p.s. w gaznikach bylo zupelne bloto. fotka oczywiscie pokazuje box za filtrami. w xtz sa dwa. filtry HIFLO. orginal w YAMAHA to 240pln za jeden. czuby   wywala to do smieci a ceny nie obniza. zeby bylo smieszniej to oryginalny filtr YAMAHY do Warior 1900 kosztuje 50 pln. tez sa dwa. czy leci z nami pilot?ceny japonskich OEM sa krancowo popierdolone. zbiornik do Hondy VTX1300 w Polsce 9200pln. w USA 2900pln. wiem bo porysowalem klientowi i musialem sprawe zalatwic jak trzeba. mozna by dlugo pisac - najbardziej boli to ze ktos to kiedys wysle do huty albo zakopie w ziemi a z ceny nie zejdzie. ceny japonskich OEM to wariatkowo. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 22.10.2016 o 22:45  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |