|  05.07.2016, 18:50 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 30 s |   
			
			Ale chyba o to chodzi ze gmole mają wziąć na siebie a nie na ramę np. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | 
|   |   | 
|  05.07.2016, 20:05 | #12 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Mają, ale nie przy byle jakiej wywrotce, są gmole co się gną jak ciasto i takie co się gną dopiero przy większej sile. Zdecydowanie preferuje te drugie, bo pierwsze drogie przy częstych wymianach
		 | 
|   |   | 
|  06.07.2016, 11:25 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2012 Miasto: Szczecin 
					Posty: 340
				 Motocykl: RD03 Przebieg: 112 kkm   Online: 1 tydzień 4 dni 21 godz 11 min 44 s |   
			
			Byłem u Henrego, widziałem jego w akcjii i warsztat, oraz produkty. Gmole wysokiej jakości. Polecam.
		 
				__________________ Zwolennik głębokiego przetopu... | 
|   |   | 
|  06.07.2016, 11:44 | #14 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Jakby były już dostępne gmole altridera, to bym wziął je,bo w gsie biły inne na głowę.
		 Ostatnio edytowane przez radiolog : 06.07.2016 o 11:54 | 
|   |   | 
|  14.07.2016, 01:54 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2016 Miasto: Rudnica 
					Posty: 179
				 Motocykl: SD04 Przebieg: 30k 25k   Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s |   
			
			Henry, robisz gmole do nowej Afryki ale z DCT?  Zamontowałem oryginalne, ale od strony skrzyni biegów to brak jakiejkolwiek ochrony. | 
|   |   | 
|  14.07.2016, 08:58 | #16 | 
|  |   
			
			jak już będziesz robił kolejne ładne gmole to spraw aby jeszcze były wytrzymałe. skoro już sobie zadajesz tyle trudu aby to giąć, spawać ITD to wykańczaj końcówki rurek na rybkę a nie na takie wiejskie sprasowanie i dawaj blaszkę do środka. tak jak robisz to teraz uzyskujesz max 30% wytrzymałości na końcówce. jeśli w ten sam sposób zrobiłbyś stelaż pod kufry na 100% ktoś wezwie twoje imię w otoczenu innych imion po podróży po wyrypach z ładunkiem. żeby nie było, że jestem taki mądry... nie jestem, ale lubię się uczyć od tych co umieją. uprzedzam zatem Twoje święte oburzenie - święci opuścili ziemię. matjas 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  14.07.2016, 09:05 | #17 | |
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  14.07.2016, 09:09 | #18 | 
|  |   
			
			wnoszę po tym Kolego, że tak wykańczane końcówki po prostu są SŁA BE i owszem, lepsze są gmole autorstwa Henrego od tych od Hondy /pewnie/ ale nie jest to zrobione zgodnie ze sztuką.  KIEDYŚ bywał tu na forum taki ktoś kto naprawdę wiedział jak te rzeczy powinny być zrobione i w ocenie tego produktu nie byłby delikatny. Ładne gięcie, ładne spawy, ładne malowanie... ale wykończenie rurek z czapy. Nie, nie czepiam się bo to jest fakt. m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  14.07.2016, 09:16 | #19 | 
|  |   
			
			Oj będę protestował... miałem gmole henrego w mojej siódemce. Były i pewnie są nadal niezniszczalne...
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  14.07.2016, 09:19 | #20 | 
|  |   
			
			OK. jak mawiał płk Kwiatkowski - mnie tutaj w ogóle nie było!   żeby nie było - nie umiem tak zrobić gmoli. chciałem tylko aby produkt dobry był bardzo dobry. miejcię tę świadomość. m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Opony do crf1000 | Grzechu2012 | Wszystko dla Afryki | 171 | 31.03.2022 22:50 | 
| Tuning CRF1000 | mdxmd | NAT - Warsztat | 0 | 25.01.2020 19:45 |