| 
			
			 | 
		#4441 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To ten co mu się paliwo po kolektorach gorących lało a Świrek próbował go piaskiem zasypać  
		
		
		
		
		
		
			![]() Razem z szybą chyba poszedł reflektor. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jedynka do dołu!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4442 | 
| 
			
			 601493080 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				
					
				
				
					Posty: 1,404
				 
Motocykl: XL600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 8 godz 40 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tym zaworkiem co pękł pod boczkiem to też pamiętam, że to 800 była.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4443 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2014 
				Miasto: Garwolin 
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: KTM 990 Adventure LC8 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 godz 7 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ale wy pamiętliwi jesteście...........
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4444 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W boxerze trzeba tylko chronić gmolami czy osłonami dekle głowic. Reszta konstrukcji jest pancerna, nie ma tam żadnych wystających pomp.. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ale to temat o Afryce Panowie! Cholernie ciekaw jestem opinii o manualu, bo od tych achów i ochów nad DCT już mi się na wymioty zbiera... :-) Co z tymi plastikami? Może trzeba zrobić wersję Misza-Rally z owiewką z Polisporta? :-) Wysłane z ajfona..  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4445 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4446 | 
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hehhe, na jednym Rajdzie Podlaskim byłem i to akurat wtedy jak temu koledze na GS1200 się te kolanko od pompy urwało... przypadek?  
		
		
		
		
		
		
			![]() Borys są jakieś gmole do BMW co chronią pompę?  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4447 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 1,373
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: duży :) 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak może w GS1200 urwać sie krócieć od pompy? To niewykonalne.  
		
		
		
		
		
		
			PS. Nudna ta nowa królowa, skoro nawet w temacie jej poświęconym więcej sie pisze o GSach.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	GS über alles!!!    
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4448 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 273
				 
Motocykl: XT660Z, HSQ701 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"Jak może w GS1200 urwać sie krócieć od pompy? To niewykonalne." 
		
		
		
		
		
		
			Tank - nie przebijesz się tutaj z informacją. Proponuję przytakiwać   Ludzie! R1200GS jest znany z tego, że się kolanka (nie jestem przekonany, że mam taką część w moim GSie) od pompy ułamują.. ![]() A tak w temacie porównania - sam fakt, że Honda porównuje się do dużego GSa nie jest dobrym prognostykiem. Wszak GS1200 to dobry turystyk z możliwością jazdy po szutrach i innych twardych podłożach. Boję się, że za chwilę się okaże że nowa AT coś nie bangla i trzeba będzie zejść jeszcze niżej z porównaniem i będziemy mieli testy "AT contra Goldwing" a w konkluzjach będzie, że testerów urzekła łatwość prowadzenia w terenie i niska w porównaniu do konkurencji waga ![]() ![]() Czekam na rzetelny test AT vs 990adv i wtedy się okaże co to faktycznie warte w terenie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4449 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak by test CRF100 kontra KTM 990 adv wyszedł na korzyść tej pierwszej to by mnie bardzo zachęciło do kupna za parę lat.  
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4450 | 
| 
			
			 BANDA LUBLIN 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2009 
				Miasto: Lublin 
					
				
				
					Posty: 4,110
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: Kręcony 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 23 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tanku i Arkanu... 
		
		
		
		
		
		
		
	Wykonalne. To byl Gs 1200. Glebe zalicz bardzo nietypowo. Zbiornikiem przywalil o garba pomiedzy koleinami, czy tez o miedze. Nie pamietam juz dokladnie. Da sie. Ogromny pech. Cod ze nie spalil sie ten sprzet. Bardzo podobal mi charakter i podejscie do tematu i postawa owego beemiarza. Ci iwojuch przesmiewcy co Hondami ganiaja pomogli, naprawili. Teraz dalej mozecie sie klepac i calowac. Bmw to zlom i Honda to tez zlom w moim mniemaniu. Pa.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |