|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  27.10.2015, 08:05 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 47 min 53 s |   
			
			Mateusz93 nie przejmuj się zbytnio wysoką temperaturą i jej wpływem na zawory i takie tam... Prawdopodobnie masz wtrysk paliwa a ten dzięki soundzie lambada potrafi dobrać odpowiednie składniki na prawidłową mieszankę do spalania. Geometrię wylotu popraw, albo przemelduj kierunki. zdrowia 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  27.10.2015, 08:19 | #12 | 
|  Zarejestrowany: May 2013 
					Posty: 1,324
				 Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 19 min 8 s |   
			
			XT660 wiec na pewno ma wtrysk. Słuszna uwaga
		 | 
|   |   | 
|  27.10.2015, 09:45 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 47 min 17 s |   
			
			Przelotowy wydech szybciej wypuszcza spaliny przez co mniej temp. oddają samemu układowi wydechowemu i same są gorętsze . A Strobus ma ma rację -lambada dba o prawidłową mieszankę .
		 | 
|   |   | 
|  27.10.2015, 11:00 | #14 | |
| Turysta DualSport  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Chorzów 
					Posty: 584
				 Motocykl: KTM 1200 6T Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s |   
			
			
Właśnie. 10w50 full synt. A na południe nawet 15w60. Cytat: 
     
				__________________ Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś! | |
|   |   | 
|  27.10.2015, 13:50 | #15 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2008 Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					Posty: 1,352
				 Motocykl: CZ 350/XL 600   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 52 min 21 s |   Cytat: 
  Każdy wydech skierowany na plastikowy kierunkowskaz go stopi. Ktoś kto to montował trochę źle policzył z oka ;-) Nie ważne czy uieszanka będzie za uboga czy za bogata. Jeździć cały czas na sssaniu. Będziesz mieć za bogatą mieszankę a kierunkowskaz i tak będziue się topił  I żeby na ubogiej mieszance zajechać gniazda zaworowe to trzeba dziesiątki tysięcy kilometrów zrobić. Z objawami strzelania w wydech przy zamykaniu gazu. Nie mówiąc o trudnych rozruchach i dziwnych wolnych obrotach... 
				__________________ Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV | |
|   |   | 
|  27.10.2015, 18:06 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 47 min 53 s |   
			
			
Oj żebyś się nie zdziwił. Zbieg okoliczności typu - za małe luzy zaworowe + uboga mieszanka + duże obciążenie = nadpalone gniazda w tempie duużo szybszym niż przewidujesz.
		 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  27.10.2015, 18:25 | #17 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2014 Miasto: Lublin 
					Posty: 2,339
				 Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 20 godz 47 min 17 s |   
			
			Na początku wątku Mateusz napisał :Cyt :   ostatnio zmieniłem olej, filtr oleju i powietrza i wydech (zawsze dmuchający na kierunek, był okopcony, ale bagatelizowałem) .Ja wywnioskowałem że i ten oryginalny dmuchał na kierunek ale dopiero po zmianie wytopił .Wiadomo że przelotowy wydech to szybsze przepłukiwanie silnika a co za tym idzie i uboższa mieszanka (wyższa temp) ,dodatkowo nic nie wiemy o filtrze powietrza(oryg. czy podróbka) ,a ten mając zbyt dużą przepustowość(za mały opór) też zuboży mieszankę.Jednak to powinna zrównoważyć lambda. Chyba że od początku źle zrozumiałem Mateusza i po prostu wylot Dominatora jest skrajnie za blisko kierunku to musi topić.Miałem nie raz okopcone ale nigdy nie stopione a też czasem było dość blisko.
		 | 
|   |   | 
|  27.10.2015, 18:39 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2014 Miasto: Czernikowice k. Chojnowa 
					Posty: 189
				 Motocykl: RD07/LC8 950 adv/ Ogar 205 Galeria: Zdjęcia   Online: 6 dni 5 godz 34 min 22 s |   
			
			Misza dobrze napisał to od marchewek się stopił xt bardzo często robią "jeb z komina" a jak masz 2w1 i przelot to już bajka   | 
|   |   | 
|  28.10.2015, 00:55 | #19 | |
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Andrychów/Kraków 
					Posty: 142
				 Przebieg: 11 600   Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s |   Cytat: 
 tak, dobrze zrozumiałeś, przedtem też był tak skierowany, ale nic złego nie robił. kierunek był mocno okopcony, ale raczej nic drastycznego się nie działo- po zmianie oleju i filtra po jednej jeździe (po 100km) zauważyłem, że kierunek się stopił. sprawdzę świecę w weekend, jak będzie opcja, to jeszcze luzy zaworowe w najbliższym czasie. pomysły? po prostu przesunąć wydech/kierunek i się nie martwić, czy zastanowić się nad szkodliwością przelotu/zbyt wysokiej temperatury? | |
|   |   | 
|  28.10.2015, 07:54 | #20 | 
| 22.10.2006, DTN :)  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kąty Wrocławskie 
					Posty: 3,770
				 Motocykl: RD07 Przebieg: IIszlif Galeria: Zdjęcia   Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s |   
			
			Przelot robi większe marchewy... czego ty chcesz szukać jeszcze?    
				__________________ Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'  http://www.youtube.com/user/Miszapoland | 
|   |   |