| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			  A mógłbyś jakoś opisać jak rozwiązałeś kwestie..? dolałeś o 7cm wiecej oleju..?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 984
				 
Motocykl: ETV 1000 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 45 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rambolciu - pytasz i już odpowiadam.    
		
		
		
		
		
		
		
	Korek wewnątrz ma nominał oryginału - to znaczy ma taką samą głębokość,a nadstawka jest pełna i ma tylko niewielki kanałek w środku w celu odpowietrzenia  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jasno i klarowno  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
| 
			
			 R.Capt. 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Beeftown 
					
				
				
					Posty: 171
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 dni 20 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jap 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	     
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"Nie samym chlebem człowiek żyje" - same lagi nawet Marzochi Magnum Shiver 50mm. wcale nie muszą idealnie pasować do Afri, ważne są jeszcze "flaki" czyli to w jakim motorku latały poprzednio. Marzocchi przy jednakowej średnicy rur stosuje np. różne sprężyny i kilka innych drobnych patentów wewnątrz, dedykowanych do konkretnego motocykla a co za tym idzie do jego masy i przeznaczenia /np. flaki w zawiasie supermoto moim zdaniem będą zupełnie inaczej pracowały/. Nie twierdze, że zawias Huski czy CRF będzie źle pracował ale może się okazać, że sama przekładka nie wystarczy i trzeba będzie "głębszej penetracji" w temacie. Afri jak jej nie przerobisz nie zejdzie poniżej 180 kg. żywej wagi a taka CRF-a waży prawie połowe mniej /kierowca CRF-y zazwyczaj też waży mniej jak moja, Lewarowa czy Giziowa persona/ 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 4 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Paweł, zgadzam się  
		
		
		
		
		
		
			![]() Dlatego narazie etap "mierzenia" czy zawieszenie wydoli, czy też wymiana na progresy dobierane pod mase AT. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 345
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 5 dni 4 godz 43 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 wysokość jest taka, jak grubość półki (nic mniej i nic więcej). Do lagi jest wkręcone przedłużenie, korek z odpowietrzeniem jest oryginalny. Nic na gwincie nie strzeliło. Jeździliśmy wcześniej w różnych warunkach terenowych i nic się nie działo. A to że słyszałeś że coś trafił szlag, to wywalało (w jednym i drugim motocyklu) olej spod oringu. Było to na Kamczatce i zaraz po dostawie motocykli samolotem. Wydaje nam się, że może powodem było ciśnienie w luku bagażowym, cholera wie. Ja wtedy swoje odkręciłem, Izi wymienił oringi i było już ok.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| B&B Góry Stołowe | Bartasso | Polska | 29 | 23.04.2012 22:56 | 
| Góry Stołowe | Bartasso | Przygotowania do wyjazdów | 8 | 28.04.2011 16:23 |