|  04.11.2014, 11:15 | #721 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Szykuje sie pracowita zima    | 
|   |   | 
|  04.11.2014, 11:17 | #722 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2011 Miasto: Gdynia 
					Posty: 1,398
				 Motocykl: RD 03,  LC4 ADV Przebieg: x83000 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 12 godz 19 min 0 |   
			
			Mogliby do tyłu dać od razu e09   Mi się podoba (choć wątpiłem że tak będzie oglądając nowe motocykle), czekam na parametry   | 
|   |   | 
|  04.11.2014, 11:18 | #723 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2009 Miasto: Gdańsk 
					Posty: 585
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s |   
			
			Spokojnie. To tylko prototyp   True Adventure Prototype The second prototype on display is the True Adventure Prototype. Inspired by both Honda’s fantastic heritage in adventure motorcycling and our recent Dakar programme, the True Adventure Prototype captures the product direction as Honda seeks to expand its presence in the Adventure segment. This prototype has been developed to deliver outstanding off-road capability, and could provide the basis of a true round-the-world motorcycle. It’s flanked by the current Team HRC CRF450 Rally and, paying respect to Honda’s competition legacy, the 1989 Paris-Dakar winning NXR Africa Twin ridden by Gilles Lalay. Tajemnica 3 motków wyjaśniona   | 
|   |   | 
|  04.11.2014, 11:19 | #724 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			louis dalbys rade podejsc blizej ? Pstrykniesz kilka wiecej od dolu I instrumenty. Proszem,dzieki. | 
|   | 
|  04.11.2014, 11:23 | #726 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: podwrocławskie zadupie 
					Posty: 833
				 Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s |   
			
			Oby heble były na poziomie... Z tak zadartą dupą homologacji na Europę na pewno nie dostanie. Ten błotnik z przodu... I ten wydech dołem... Ale wygląda nieźle, coś jak połączenie F800GS ze starą Super Tenerką. Czekamy na cyferki. Mnie się podoba! P.S. Ja się pytam, gdzie kardan? :P | 
|   |   | 
|  04.11.2014, 11:27 | #727 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   
			
			"True Adventure Prototype The second prototype on display is the True Adventure Prototype. Inspired by both Honda’s fantastic heritage in adventure motorcycling and our recent Dakar programme, the True Adventure Prototype captures the product direction as Honda seeks to expand its presence in the Adventure segment. This prototype has been developed to deliver outstanding off-road capability, and could provide the basis of a true round-the-world motorcycle. It’s flanked by the current Team HRC CRF450 Rally and, paying respect to Honda’s competition legacy, the 1989 Paris-Dakar winning NXR Africa Twin ridden by Gilles Lalay. No further technical details or information on either the road going RC213V-S Prototype or True Adventure prototype are available at this time." 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | 
|   |   | 
|  04.11.2014, 11:30 | #728 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			Louis chętnie by podszedł i popstrykał..     
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  04.11.2014, 11:33 | #729 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Lodz 
					Posty: 117
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 80000   Online: 2 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 32 s |   
			
			Czyli dupa   Nie ma nowej afry to jedynie jakiś prototyp... na model produkcyjny przyjdzie pewnie znowu czekac pare lat. A miało być tak pięknie... | 
|   |   | 
|  04.11.2014, 11:35 | #730 | 
|  |   
			
			Jeszcze inna fotka
		 | 
|   |   |