|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  27.01.2014, 13:48 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			A jak z czystością koła ?
		 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  27.01.2014, 13:55 | #12 | 
| majsterkowicz amator  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: Galway/Wyrzysk 
					Posty: 2,242
				 Motocykl: XR650r & XRV750 Przebieg: ~50kkm+ Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 21 godz 41 min 42 s |   
			
			To zalezy jak sie ustawi olejarke - ja jak chce przeczyscic lancuch rozkrecam ja na maxa i wtedybfelga troche dostaje - jak za pomne skrecic to potem trzeba wyczyscic. Ale Afra to nie BMW wiec troche brudu nie zaszkodzi   A tak na serio to jak sie dobrze ustawi olejarke to lancuch jest naoliwiony i felga czysta. 
				__________________  -=TyMoN=- _______________________________________ Moje spalanie:  Mój kanał YouTube Moja "TwarzoKsiążka" | 
|   |   | 
|  27.01.2014, 14:12 | #13 | 
|  |   
			
			Dokładnie, jak jest dobrze ustawione to koło czyste.
		 
				__________________ XRV750 RD07 / BMW R1200RT | 
|   |   | 
|  27.01.2014, 14:46 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			A kufry?   Niestety właściwości oleju zmieniają się drastycznie wraz ze zmianą temperatury. Jak wyjeżdżasz rano, może być koło zera a w południe 20 i całe ustawianie szlag trafia. 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  27.01.2014, 15:04 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			W trampku miałem olejarkę i wkurzały mnie ciapki oleju na feldze, potem na motocyklu, na spodniach, na kufrze... ale fakt łańcuch miałem zawsze czysty. Co prawda moja olejarka była samoróbką , miała zawór sterowny elektroniką, ale w żaden sposób nie potrafiłem jej tak ustawić aby nie chlapało olejem. Może te "kupne" są lepsze, ale ja chyba jednak zostanę przy smarach w spraju. 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  27.01.2014, 15:14 | #16 | 
| Are we truly alone? The Truth is Out There  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Urzut 
					Posty: 661
				 Motocykl: obecnie brak   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s |   
			
			Polecam krajową produkcję. Czysto na feldze, łańcuszek nasmarowany jak trzeba. Zapomniałem że on jest :P
		 | 
|   |   | 
|  27.01.2014, 16:01 | #17 | 
|  |   
			
			@Lepi Motooiler ma regulację i jednym ruchem zmieniasz ustawienie. Trochę to trwa zanim się człowiek nauczy ustawiać jak należy, ale później to jest po prostu odruch. 
				__________________ XRV750 RD07 / BMW R1200RT | 
|   |   | 
|  28.01.2014, 21:27 | #18 | 
| Zarejestrowany: Mar 2009 
					Posty: 12
				 Motocykl: RD04   Online: 6 godz 8 min 27 s |   
			
			hej, ale pytanie nie brzmi czy kupić, tylko jaką. z zaworem elektrycznym czy z pompką olejową :-) używa ktoś tej na pompce olejowej? jakieś opinie na jej temat bym potrzebował, gdyż argumenty na stronie kolesia, który je robi przemawiają na jej korzyść względem motooilera.
		 | 
|   |   | 
|  28.01.2014, 21:42 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Z tych dwóch nie używałem żadnej. Czytałem za to dużo o zagranicznych rozwiązaniach. Ja nie kupiłbym wcale ale jakbym musiał, to wybrał bym wersję z pompką. Nie trzeba regulować z powodu zmiany temperatury. A olej nagrzewa się nie tylko od temp powietrza ale także motocykla.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  28.01.2014, 22:12 | #20 | 
| majsterkowicz amator  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: Galway/Wyrzysk 
					Posty: 2,242
				 Motocykl: XR650r & XRV750 Przebieg: ~50kkm+ Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 4 tygodni 21 godz 41 min 42 s |   
			
			Ja nie mam problemow ze zmianami temperatur. Produkt Matiasa wg mnie dziala dobrze. Jedyny problem to po zmianie dyszy (niestety z mnjejszym otworem) czasem mi sie ona zatyka. A oryginalnych rurek jak i dysz nie sposob dostac od Matiasa :/
		 
				__________________  -=TyMoN=- _______________________________________ Moje spalanie:  Mój kanał YouTube Moja "TwarzoKsiążka" | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Prosta olejarka do łańcucha motocyklowego | yafii | Wszystko dla Afryki | 5 | 07.02.2024 11:52 | 
| Olejarka od majfrendów | Ocet | Wszystko dla Afryki | 49 | 17.04.2022 23:16 | 
| olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 21:15 |