| 
			
			 | 
		#51 | |
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: May 2013 
				
					
				
				
					Posty: 2
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Poszukuję dla siebie podróżnego motóra i rozglądam się za różnymi modelami. Co do KTM adv to mam pytanie: co to jest 'silnik HF', który został wyżej wspomniany? Czy ten KTM nadaje się do podróży z pasażerem? Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam, Dawid.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie nadaje się  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			HF dotyczy głowicy. jak high flow. lepszy wypierd u gory ale gorszy dol. poza tym już tam były podcisnieniowe gazniki: fuj!
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Matjas a ten Twój co to nim jeździłem to był high flow czy nie?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			to już był ten popsuty - i HF i podciśnieniowe Mikuni chyba...  
		
		
		
		
		
		
			  no i hydrauliczne sprzęgło no i ten pedalski kokpit współczesny i pomarańczowy ![]() Akurat moje IMO w ADV AD1999 działało bez jakiegokolwiek problemu i był to NAJ fajniejszy kokpit jaki miałem w jakimkolwiek motocyklu. Tak wogle... to ADV1999 to był mój najfajniejszt motór ![]() matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A to dlatego taka bieda była...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			takie ADV zaczyna brać się do roboty na poważnie tak powyżej 4.500rpm. no i najlepiej czuć to chyba na 3cim biegu - wtedy naprawdę trza się trzymać. poniżej ciągnie ale to nie jest to co ma być. poza tym... ten motocykl nie lubi jechac powoli - jeden bieg i buuuuuuuu to zdecydowanie temat nie dla niego. zawsze odnosiłem wrażenie, że nudzimy się wtedy obydwaj. 
		
		
		
		
		
		
			co do jazdy z pasażerem to zdecydowanie popieram przedmówców. NIE. matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			o widze, ze watek ożył 
		
		
		
		
		
		
		
	  .... co do pasażera to myśle że po bułki do sklepu można kogoś zabrać i myśle, że da rade. ja jednak nie woże nikogo, bo to mi ucina całą przyjemność uczucia lekkości tego motocykla, która zaraz po zawieszeniu jest jego najwiekszą zaletą.Codzienne dojazdy do pracy to prawdziwa zabawa, czuje sie jakbym jechal banditem ale takim, ktory wskoczy wszedzie.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zazigi z Ulką po hameryce południowej dali rade na lc4 adv 640, gorzej z samą lc4
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej, 
		
		
		
		
		
		
		
	A ja mam pytanko. Na tej rozpisce jest rocznik 2004 jako ostatni, ale do ktorego roku byl produkowany LC4 640 ADV? 2007? https://docs.google.com/file/d/0B8dm...owU1Z5YkU/edit Pozdrawiam, Kamyk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |