| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa/Natolin 
					
				
				
					Posty: 1,518
				 
Motocykl: nie mam już AT 
Przebieg: 99999 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja zamontowałem Acerbisy Rally Brush,  klamek nie musiałem przycinać mieszczą się na styk, przy maksymalnym skręcie od owiewki mam jakieś 15-20 cm, ale owiewka jest nieco inna.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW R1150R Jawa 250 353 `58r  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
| 
			
			 kapłan maryjan 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 203
				 
Motocykl: Super Penera 
Przebieg: 667 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W TDMie miałem handbary polisport sharp(k?) i po kilku glebach nic sie z nimi nie działo, klamki również były całe. Klamki mieściły się bez docinania.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Podobno patentem na nielamanie klamek jest ich niedokrecanie na kierownicy na sztywno. Podobno jak moga sie obrocic, to sie nie polamia. Nie wiem, mam handbary alu, jeden lekko wygiety  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Don't cry because it's over. Smile because it happened." Dr Seuss  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam do roku polisporty handbary. Klamki nie dokręcone od 4 lat, klamki mają lat conajmniej 4  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: Podkarpacie 
					
				
				
					Posty: 401
				 
Motocykl: raczej juz nie bede mial 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 7 godz 13 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja jestem za lekkim niedokręceniem do kierownicy. Handbary mam bez wzmocnienia wiec się dowolnie wyginają przy glebie. Motocykl leżał już dużo razy i klamki cale a są długie. Po glebie trzeba tylko nastawić klamki/lusterka z powrotem w swoje położenie i można jechać dalej. Nastawienie oczywiście bez użycia narzędzi bo całość da się poruszyć ręką z użyciem niewielkiej siły.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Raczyce/Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,012
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 3 .... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a ja sobie w ramach testów wziąłem to co handluję  
		
		
		
		
		
		
			  i powiem tak acerbis to nie jest   ale zadanie swoje spełnia ![]()   wywaliłem się już ze dwa razy - ręka cała ( o klamki się nie troszczę ) - dźwignia biegów się zakręciła o 180 st a z ręką nic się nie stało   fakt musiałem przekręcać klamkę o jakieś 70 mm niżej na kierownicy - ale to pryszcz - i przekręcałem tylko sprzęgłową - 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa  
			Ostatnio edytowane przez puntek : 10.11.2011 o 08:14  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Gołańcz 
					
				
				
					Posty: 800
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 71000 + 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a co sądzicie o touratech-u 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() http://www.touratech.com/shops/009/i...cPath=4_56_448 ta cena to jakaś promocja czy haczyk?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Touratechy wyglądają sensownie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Ja zdecydowałem się jednak na Acerbis Rally II. Zobaczymy jak to będzie działać - też wolałbym żeby były bezinwazyjne dla owiewek i klamek ![]() Takie wynalazki: http://allegro.pl/acerbis-oslona-dlo...896928607.html Pozdrawiam zimny  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 85
				 
Motocykl: 990 adv 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 4 godz 18 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Promocja - nie żartuj... to zwykłe plastikowe handbary bez pręta metalowego i nie wiadomo czy z mocowaniami do kiery. Kumpel ma takie w bumie, więc się im przyjrzałem... za 330 pln można mieć acerbisy rally pro z rdzeniem alu i zestawem mocowań. To samo te poniżej - acerbis rally brush - cena u touratecha 281,74 - to samo jako acerbis w innym sklepie 195,- z mocowaniami. Do wszystkich można dokupić lotki żeby mniej wiało i lało, oczywiście Osobiście używałem jednych i drugich acerbisów, robią swoją robotę niezależnie od wersji. Te aluminiowe miałem w ST - przeżyły 2 szlify po asfalcie - trochę się im zmieniła geometria ale po spotkaniu z imadłem wróciły do pierwotnego kształtu, natomiast plastiki mam w kacie - to 100 kg mniej niż AT czy ST ale nie sądzę żeby mogły trzasnąć przy spotkaniu z asfaltem, poza tym pewnie same by wróciły do pierwotnego kształtu w wypadku dzwona, ze względu na brak rdzenia alu. Czy warto przepłacać - odpowiedz sobie sam... pozdrawiam  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |