|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  18.05.2011, 17:20 | #1 | 
|  Zarejestrowany: May 2011 Miasto: Łosice 
					Posty: 24
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 11 godz 29 min 3 s |  XL600r nie pali ;/ 
			
			witam. Jestem zielony w temacie   a rzecz jest w tym że moje moto nie chce palić.Wcześniej było dobrze a teraz coś się zrobiło że jak kopie nawet pół godziny to nawet nie piardnie ;p a od kopania to już mnie noga boli   Ile bym nie kopał to świeca jest sucha,nawet na ful gazie.Paliwo w gaźnikach jest,dysze wykręcałem i czyściłem.I wraz to samo.Iskra jest. Nie wiecie o co to może chodzić? coś ze spraw elektrycznych czy raczej te gaźniki? Nie chcę sam wszystkiego rozkręcać bo po prostu później mogę tego dobrze nie złożyć.Proszę o pomoc dla żółtodzioba   
				__________________ XL 600 R   | 
|   |   | 
|  18.05.2011, 17:43 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Poznań 
					Posty: 266
				 Motocykl: Trampek PD 06   Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 17 min 31 s |   
			
			Jak nie chce palić to są dwie możliwości. 1) Nie ma prądu 2) Nie ma paliwa Bardzo ewentualnie-źle ustawiony zapłon, ale i tak powinnen wtedy ruszyć. Zatem: Mówisz, że iskra jest. Rozumiem, że wykręciłeś świece, przyłożyłeś je do masy i sprawdziłeś wzroki ten fakt. Piszesz, że nie ma paliwa. Weź strzykawką zapodaj kilka ml paliwa bezpośrednio do cylindra, wkręć świecę i spróbuj odpalić. Jeżeli weźmie to masz problem z dostawami paliwa. Piszesz że wcześniej było dobrze. Wcześniej to znaczy kiedy? Wczoraj czy pod koniec zeszłego sezonu? 
				__________________ Kliknij. Ciebie to nie kosztuje, a głód boli. http://www.pajacyk.pl/index.php -- "My, którzy mamy tak wiele przestrzeni i tak mało czasu, stajemy się nomadami." Annie Lebrun | 
|   |   | 
|  18.05.2011, 22:28 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,071
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 38 min 56 s |   | 
|   |   | 
|  18.05.2011, 22:41 | #4 | 
|  |   
			
			koledzy o większości rzeczy już napisali. ale jeśli chodziła wcześniej bez problemu to muuuuusi chodzić znowu. podwieszone deko/zawór (miałem tak po zimie!!!)   ? = może kompresji nie ma właściwej? jeśli sucha jest świeca to głównie w zasilaniu w paliwo szukaj przyczyny. odstojnik pod kranikiem czyściłeś? sorry: CZY W BANIAKU jest wacha w odpowiedniej ilości? dysze wykręcałeś czyli wyjmowałeś również gaźniki. poskładałeś na 100% wszystko jak należy? podaj ze 2ccm benzyny bezpośrednio do otworu świecy - kontrolnie. coś powinno się zadziać. oczywiście nie przesadzaj z ilością - bena przedostaje się do oleju + zmywa olej ze ścianek cylindra. inaczej spółka tłok/cylinder będzie Ci niewdzięczna. no. powodzenia. na koniec dodam, że pamiętaj, że nie jesteś sam. wcześniej czy później pomożemy jej pyrkać ponownie  Paluch męczył się ze swoją XL 3/4 zlotu w Grodźcu. w końcu zapaliła. matjas OT: XL600 to fajne motóry som. ja za swoją dostałem nagrodę za najstarsze moto na zlocie   
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  18.05.2011, 23:14 | #5 | 
|  Zarejestrowany: May 2011 Miasto: Łosice 
					Posty: 24
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 11 godz 29 min 3 s |   
			
			mówiąc wcześniej miałem na myśli jakiś miesiąc temu kiedy ją kupiłem,poprzedni właściciel odpalał za 1 góra 2 kopy,a ja kopie  trzeci dzień i nic   powiem tak,może i jestem głąbem ale chyba znalazłem przyczynę. Bo zapomniałem dodać że iskra jest ledwo ledwo.Więc chciałem zajrzeć do iskrownika a tam olej  odkręciłem ten duży kapsel na środku i mi się olej wylał,jestem zielony ale domyślam się że nie powinno go tam być  także pewnie padł simering na wale...  Czy przez to nie pali? Czy idzie wymienić simering bez rozpoławiania ? No mi się wydaje że kompresję ma bo muszę dobrze na kopniak skakać,ale możecie mi przybliżyć coś o tych zaworach jeśli nie problem   A jeśli chodzi o paliwo to kranik "szczy" jak powinien,gaźnik raczej dobrze złożyłem,chyba że wcześniej ktoś źle składał..No ale wydaje mi się że nawet z gównianą iskrą to by ta świeca była mokra czyż nie? 
				__________________ XL 600 R   | 
|   |   | 
|  18.05.2011, 23:22 | #6 | 
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   
			
			"Więc chciałem zajrzeć do iskrownika a tam olej"   to dobrze. "domyślam się że nie powinno go tam być" powinien zgaduj dalej 
				__________________ Enduro i ADV | 
|   |   | 
|  18.05.2011, 23:24 | #7 | 
|  |   
			
			buahahaha   spoko. olej ma być tam gdzie jest. alt pracuje w oleju. tym się nie martw - to nie 2takt. jeśli jest kompresja to nie mam innego pomysłu. pomożecie Pany  ? pytanie kontrolne: CZY kiedykolwiek udało Ci się ją odpalić samodzielnie? pytam bo jeśli się nie wie jak to odpalenie z 'kopa' dużego singla może być karkołomnym zadaniem. to jak było?  co do mokrej świecy: vide wyżej. jeśli nie umiesz porządnie jej kopnąć tylko męczysz się z kompresją to nie zapali w świecie. paliwa też nie pociągnie tyle co trza. matjas 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  18.05.2011, 23:39 | #8 | 
|  Zarejestrowany: May 2011 Miasto: Łosice 
					Posty: 24
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 11 godz 29 min 3 s |   
			
			oj dam rady go przełamać nie bójta się ;p no właśnie odpalałem go samodzielnie,wcześniej kopałem tak samo silnie.No to trzochę mnie uspokoiliście z tym altkiem,znam się tylko na 2T i mnie to zaskoczyło    To może inaczej,ten altek ma dużo mocy więc iskra powinna być dobra. Gdy kopię z całej siły na dekompresatorze to jest taka mała iskra że w komarze lepszą miałem   Albo w tą stronę,na dekompresatorze powinien ciągnąć paliwo tak? i teoretycznie gdybym kopał na dekopresatorze to świeca powinna być mokra? Co do odpalania tego moto to jeszcze się do końca nie nauczyłem jak go palić sprawnie,ale wcześniej jakoś odpalałem.... ;( 
				__________________ XL 600 R   | 
|   |   | 
|  18.05.2011, 23:46 | #9 | 
|  |   
			
			kop na deko z 10x - powinna być mokra. jeśli nie jest patrz wyżej i kombinuj. matjas 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  19.05.2011, 00:02 | #10 | 
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   
			
			Proponowałbym na początek zmienić świecę. Czasem da się je jeszcze odratować dobrze wygrzewając nad gazem (skuteczne po zalaniu moto). Umiesz dobrze tłok ustawić przed kopaniem ? Ja w swojej XLi się zdrowo nawalczyłem z gaźnikami, zanim zaczęła dobrze palić. Ale jak jej podlałem trochę paliwa do komory to zawsze chociaż próbowała zagadać. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 11:37 |