|  30.04.2025, 11:23 | #641 | 
|  |   
			
			Da się to stuningować a czy się nie zatrze... ludzie takie tematy w cb500też robili i latają bezproblemowo w offie. https://shop-africanqueens.de/epages...ucts/UV750RRMS 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  30.04.2025, 11:26 | #642 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: Kiełczygłów 
					Posty: 2,070
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 00000   Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 3 godz 58 min 11 s |   
			
			Tak se myślę na szybko, że pojemność oleju by można zwiększyć przez obspawanie dookoła tą miskę pionową ścianką (trza by policzyć ilość oleju jak wysoka by miała być ta scuanka)i dać płaskie dno i jak Matjas pisał wydech won do góry.
		 | 
|   |   | 
|  30.04.2025, 11:26 | #643 | 
|  |   
			
			nie zatrze się. jak chcesz mieć pewność można wspawać /jak w autach sportowych/ tzw antiswash plates /ścianki antyprzelewowe/ tak aby smok zawsze miał olej przy lataniu na gumie czy ostrych podjazdach. chcąc to zrobić naprawdę dobrze to bym wogle wyebał ten oryginalny odlew i zamówił wycinaną wodą płytę alu 10mm pod kształt silnika i do tego spawał prawdziwą miskę - tak jak Dawid pisze. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  30.04.2025, 12:56 | #644 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Z muła ogiera nie zrobisz...    
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  30.04.2025, 13:38 | #645 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s |   | 
|   |   | 
|  30.04.2025, 18:26 | #646 | 
|  |   
			
			Nie da się jak z maszyną do robienia parówek z baranów?    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  04.05.2025, 22:19 | #647 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2024 Miasto: Kraków 
					Posty: 32
				 Motocykl: CRF1100   Online: 17 godz 29 min 50 s |   
			
			Wystarczyłaby płyta alu.... Może i ten kibel jest średni ale płyta rozwiązałaby problem Wysłane z mojego 2311DRK48G przy użyciu Tapatalka | 
|   |   | 
|  22.07.2025, 08:41 | #648 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2019 Miasto: Gorzów Wielkopolski 
					Posty: 141
				 Motocykl: NAT + VTR SP2 Przebieg: 16300   Online: 6 dni 18 godz 22 min 10 s |   
			
			Jest ktoś na forum użytkujący nowego Trampka? Wersję przed liftem albo najnowszy model po poprawkach?
		 
				__________________ | 
|   |   | 
|  22.07.2025, 18:14 | #649 | |
| Moderator  |   Cytat: 
  https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=46413 
				__________________ "Motocykl w Polsce to nowy rodzaj jazdy konnej. To leży w naszych szlacheckich tradycjach." Z. Maklakiewicz | |
|   |   | 
|  24.07.2025, 02:12 | #650 | |
|  |   Cytat: 
 Koła z mojej Afryki bezdętkowe od Bart Tubeless z 19calową felgą z przodu, żelastwo Outback Motortek, wyższa szyba Honda jest super, mam 182cm, kufer Apduro, wydech Hpcorse głównie dlatego, że do wydechu ori dotykała torba Kriegi i też Trampek lepiej wygląda. 
				__________________ Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25 | |
|   |   |