|  19.03.2025, 13:49 | #221 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2025 Miasto: Kolbuszowa 
					Posty: 33
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 dzień 33 min 41 s |   
			
			Podpowiedzcie mi czy są jakieś zamienniki  aku do afryki 1100? Umiejscowienie i sposób montażu wymusza pozycje poziomą, czy wkładając inny niż ten oryginalny to nic się nie będzie działo, tzn płyn się z niego nie wyleje itp.? Nie jestem ekspertem więc pytam bardziej obytych z tematem
		 | 
|   |   | 
|  19.03.2025, 22:29 | #222 | 
|  |   
			
			Żeby wsadzić zamiennik wymiary są potrzebne, mój w Crosstourer też leży AGM np będzie u mnie
		 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  19.03.2025, 23:19 | #223 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2025 Miasto: Kolbuszowa 
					Posty: 33
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 dzień 33 min 41 s |   
			
			Wymiary to swoją drogą, z tego co ja gdzieś wyczytałem to z leżących to mogą być AGM i żelowe, klasyczne z elektrolitem to raczej w pionie wiec pewnie odpada... dobre informacje znalazłem?
		 | 
|   |   | 
|  20.03.2025, 06:20 | #224 | 
| Administrator  |   
			
			Wstępnie dobre co do możliwych pozycji akumulatora ale kolejnym tematem jeśli chodzi o zamiennik to prądy i napięcia. Musisz brać pod uwagę co przewidział producent jedne ładujesz np do ok 14.4 inne do 14.8V , instalacja jest pomyślana pod pewien typ choć mogą być przemyślane określone odstępstwa. Przy chorych cenach warto się rozejrzeć co się da poszukać albo nie brnąć w motocykl generujący duże niczym nie uzasadnione koszty. Tych kosztów eksploatacyjnych widzę że nie wszyscy biorą pod uwagę , a potem zdziwienie. Jest motocykl ale na benzynę zabrakło? 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  20.03.2025, 08:12 | #225 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Ålesund, N 
					Posty: 520
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: Rosnacy   Online: 1 tydzień 3 dni 5 godz 8 min 57 s |   
			
			
Może być jeszcze LiFePO4 w szczególności gdy orginal to AGM
		 
				__________________ Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 | 
|   |   | 
|  20.03.2025, 09:07 | #226 | 
| CRF 1100 ATAS  |   
			
			Skibol83 - kup oryginał - albo odpowiednik:
		 | 
|   |   | 
|  20.03.2025, 09:18 | #227 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2025 Miasto: Kolbuszowa 
					Posty: 33
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 dzień 33 min 41 s |   
			
			Oryginalny aku kosztuje coś pod 2 tys.... porazka,  zamiennik w granicach 600 - 900. Wolałbym kupić jakiś zamiennik a za reszte coś innego dokupić .
		 | 
|   |   | 
|  20.03.2025, 09:58 | #228 | |
|  |   Cytat: 
 - w H-D oryginał wymieniłem po 10 latach (i nadal działał...), - w kolejnym jeździł 4 lata i sprzedałem motocykl, - w Vespie 250 padł po 7 latach, - w Vespie 300 jeździ już 4 lata Z zamiennikami miałem całkowicie odmienne doświadczenia: - nowy JMT, z którym kupiłem H-D wytrzymał niecały rok- nawet nie reklamowałem, tylko kupiłem oryginał, - zamiennik - Varta w Vespie padła zaraz po gwarancji - odżałowałem i kupiłem taki jak zaleca producent, Wiem, że 2000 zł za akumulator do jednak dużo, nawet bardzo, ale skoro jedyna alternatywa to 600 - 900 zł i to w dodatku niesprawdzona, to poważnie zastanowiłbym się nad kupnem oryginału. Przeczytaj kilka postów wyżej o doświadczeniach Rafał_RD. Okazało się, że te tańsze zamienniki nie działały, dopiero ten za 1200 zł. Nieraz okazuje się, że co tanio, to drogo... | |
|   |   | 
|  20.03.2025, 10:11 | #229 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2025 Miasto: Kolbuszowa 
					Posty: 33
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 dzień 33 min 41 s |   
			
			Wiesz coooo. Może nie tyle że padl, motorek ma już 5 lat, kupiony od handlarza, cholera wie ile stał bez ładowania, ogólnie przyjechał z francji, tam też nie wiem ile stał i w jakich warunkach.  Ogólnie już kiepsko kręci. Ladowalem go całą noc, a na drugi dzień postał parę godzin i już ledwo zapalił. A jak już robię przegląd to chce i aku wymienić i będę miał spokój. | 
|   |   | 
|  20.03.2025, 10:55 | #230 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 18 s |   
			
			Ale co to znaczy ledwo zakręcił. 1100 tak ma. Wydaje się, że po drugim starcie już się rozładuje. Ona ma mniejszy akurat niż 1000 miały.  Ja swój rozładowałem do zera. w pierwszym roku , bo zostawiłem zapłon na 2 h . Drugi raz w garażu chyba też zapomniałem, i zdechł. Odpalałem od samochodu i teraz piąty rok mu idzie , po zimie i 5 miesiącach odpalił od strzała. Jak zmierzony i sprawny to bym nie ruszał. A swoją drogą to JMT ma zamienniki za mniej niż 600 zł  Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 | 
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |