| 
			
			 | 
		#121 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli pojazd z unii to musi być wyrejestrowanie w kraju zakupu.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#122 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Feb 2025 
				
					
				
				
					Posty: 2
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 godz 51 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pojazd juz się znajduje w europie tylko trzeba zarejestrowac, czyli umowa sprzedaży po polsku nie jest wystarczająco ? 
		
		
		
		
		
		
		
	Pozdrawiam.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#123 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Był zarejestrowany w Europie? 
		
		
		
			Jeśli tak, to zależnie od kraju tlumaczenia (i oryginały) dokumentów z urzędu zarejestrowania/wyrejestrowania. Jeśli nie: Dokumenty z odprawy celnej, przegląd w Pl, tlumaczenia dowodu rejestracyjnego z kraju pochodzenia. A tak z ciekawosci   JA65 czy JA 55. Różnią się na pierwszy rzut oka filtrem oleju w silniku z prawej strony (dekielek okrągly na 2 śrubki klucz 8).Pokaż go! Skąd jesteś  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#124 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 A jak nadal nie jesteś pewny, to złóż wizytę w lokalnym wydziale komunikacji. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#125 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z racji, że nie każdy ogarnia biegi w hunterze (są w kółko) postanowiłem zamontować wskaźnik biegów. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Oryginalny kosztuje ponad 600 złociszy.   a akcesoryjne np. kitaco ( też fajne) także worek sałaty ![]() Zakupiwszy najtańszy wskaźnik z ryżu i dwie wtyczki ( max. 30 zł) zmontowałem naprędce prostą instalację. Oryginalny czujnik biegów biegów w motorku już jest przygotowany do takiego upgrejdu. Ostatnio edytowane przez Artek : 02.03.2025 o 22:43  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#126 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale jak to, że w koło są biegi? 
		
		
		
		
		
		
			W senise, że np. z 5 na luz i od nowa? 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#127 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak jakby.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Biegi 1,2,3,4 zmieniasz naciskając dźwignię palcami w dół. Redukujesz biegi podczas jazdy 4,3,2,1 naciskając piętą w dół. Jedziesz na 4 biegu. Zatrzymujesz się. Jedno kliknięcie w dźwignię palcami w dół i znów masz luz. Hunter ma 4 biegi. Podczas jazdy nie możesz wrzucić z 4 na luz. Jeśli podczas szybkiej jazdy na 4 biegu wciśniesz palcami dżwignię w dół to tylko rozłączysz sprzęgło. Dźwignia palce-pieta. Skrzynia sekwencyjna, czyli podczas jazdy jedna czynność stopą zmienia jeden bieg. To dotyczy wersji JA65 (nowszej). Starsza wersja JA55 nie miała możliwości wrzucania z 4 na luz po zatrzymaniu. Generalnie jest to bardzo fajne rozwiązanie w połączeniu ze sprzęgłem odśrodkowym. Ale trzeba się do tego przyzwyczaić. Najgorzej mają młodzi jeźdźcy, kobiety i starsi "wychowani" na demoludach ![]() ' Ostatnio edytowane przez Artek : 24.03.2025 o 00:04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#128 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wydaje się cieżkie do ogarnięcia. 
		
		
		
		
		
		
			Ale skoro piszesz, że fajnie to działa to pewnie tak jest. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#129 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				
					
				
				
					Posty: 139
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: ....... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 dzień 6 godz 2 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam tą starszą (JA55 z 2021) i biegi tutaj nie działają w kółko i żeby boło jeszcze ciekawiej to działaja w odwrotnym kierunku. to znaczy piętą wbijamy biegi do góry a palcami jest redukcja.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#130 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Jeleśnia - Żywiec 
					
				
				
					Posty: 1,352
				 
Motocykl: CZ 350/XL 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 23 godz 53 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Po trzech latach jazdy na tej skrzyni i jak się juz człowiek przyzwyczaji zmieniać biegi w drugą stronę, to nie można jezdzić na "normalnym motocyklu" bo rozwalimy skrzynie biegów albo spowodujemy wypadek   Biegi akurat zmieniamy intuicyjnie i jak od kolegi zabrałem na test RoyalEnfielda to łapałem się na tym że zamiast zmieniać biegi do góry to redukowałem je w dół  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Honda SH 125. | Artek | Honda - inna niż AT & NAT | 68 | 01.09.2023 21:16 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |