|  18.01.2025, 08:00 | #21 | |
| Administrator  |   Cytat: 
  Nigdy w życiu bym nie kupił motocykla tylko dlatego że "grupa" jeździ na innych , szybszych itd Kupuje się dla siebie czy dla innych ? Kiedyś na zlociku w górach pojawiły się trzy GSy , oczywiście kufry i inne obciążacze wisiały na każdym . Jeden z motocyklistów był niski , miał obniżoną kanapę , obniżone zawieszenie a i tak z trudem się podpierał o ogarniał swojego GSa na postoju. Chciał ruszyć coś poszło nie tak , przewrócił się , no to się dowiedziałem dlaczego gmole do żywego z obu stron porysowane. Dwaj koledzy wraz z nim podnieśli mu motocykl. Pogadałem z nim trochę , zapytałem dlaczego taka krowa skoro ma z nią ciągły kłopot. Odpowiedział że koledzy go namówili , bo oni jeżdżą GSami i on też musi jeśli chce z nimi jeździć. To jakaś paranoja mówię do niego , zobacz przyjechało trochę Afryk , jakieś inne motocykle i każdy z każdym jeździ nikt nie zmienia sprzętów bo koledzy mają. Zastanowił się , chyba mu do tej pory nikt nie powiedział że można inaczej , normalnie a nie pod presją "kolegów" beemiarzy. Tak mi się przypomniało. 
				__________________ AT03 | |
|   |   | 
|  18.01.2025, 15:09 | #22 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Piastów pod Warszawą 
					Posty: 666
				 Motocykl: Nie mam już AT   Online: 3 tygodni 2 dni 7 godz 49 min 33 s |   
			
			Dzięki Wujku Dzieju. Wiedziałem że na Ciebie można liczyć. Grupy już nie ma, kumpel zabił się na tym Ducati.  Właściwie to zabiła go jedna cipa co wyjeżdżała  z podporządkowanej. Ale dziękuję za radę, mądrego dobrze posłuchać.
		 
				__________________ Wielki Protektor | 
|   |   | 
|  19.01.2025, 07:44 | #23 | 
| Administrator  |   
			
			Nie chciałem urazić jak by co    
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  20.01.2025, 23:18 | #24 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			miałem kila lat ST1100A  i nie zmieniłbym na ST1300 bo praktycznie wszystko zrypali w tym modelu.  Nie mam pojęcia po co przekonstruowali silnik niemal zupełnie od nowa komplikując go na tyle, że robienie czegokolwiek przy 1300 trzeba się wcześniej melisy nawąchać. Za hit można uznać przeniesienie wysprzęglika za silnik !!! i wg. instrukcji aby go wymienić należy silnik zdemontować   Zrobienie luzów zaworowych w ST1100 o bajka, silnik  cichy, lubi niskie obroty, dzięki paskom pracuje bardzo miękko bez "chrapania" przy niskich obrotach. | 
|   |   | 
|  18.04.2025, 22:42 | #25 | 
| Stary wyjadacz  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: żywiec 
					Posty: 1,108
				 Motocykl: RD07 Galeria: Zdjęcia   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 26 s |   
			
			Ostatnio przejechałem się kawałek fjr1300. Nie wiem czy człowiekowi z wiekiem się światopogląd zmienia… kiedyś pamiętam że to było dla mnie ciężkie, nudne i nic ciekawego… Kurde ale to jest fajna lokomotywa też. I widzę że jest tego sporo więcej niż Pan Europy. Pewnie jak się coś trafi ciekawego to też się zakręcę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk | 
|   |   | 
|  18.04.2025, 23:11 | #26 | 
|  |   
			
			No proszę Cię, niedawno miałem porównanie do CT bo się kajtnąłem tym krawężnikiem, moja to pędząca kantówka    
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  18.04.2025, 23:51 | #27 | |
| BANDA LUBLIN  Zarejestrowany: Apr 2009 Miasto: Lublin 
					Posty: 4,109
				 Motocykl: RD04 Przebieg: Kręcony   Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 godz 2 min 52 s |   Cytat: 
   | |
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ktm 1300 adventure | lukasz_vip | Inne - dyskusja ogólna | 32 | 25.04.2012 22:44 |