| 
			
			 | 
		#41 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 A tu masz gościa przeszło 131 - przy 121 padły mu łozyska wałka rozrządu https://www.dualadventure.com/maintenance-list/ Faktem jest że Twoja jest trochę inna. Porównując 890 do 690 ( ja miałem pierwszą wersję 690) to może jest trochę cięższa 890 ale mało to czuć w terenie ( choć nie jeżdżę ciężkiego terenu- raczej szutry) przez rozkład mas w 890. A 890 zdecydowanie lepiej jeździ na twardym. Ale lubiłem też swoją 690 ![]() ps ta 890 z 80 tys km przebiegu już sprzedana  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Ja de facto też ale często np zdarza mi się pojechać do biura na moto, szczególnie w lecie (jazda do centrum Warszawy autem to horror) albo mam coś do załatwienia w okolicy, albo dojeżdżam do rodziny jak jedziemy nad morze na 2 tygodnie i biorę moto. W każdym z tych wypadków wolę jechać 890 lub w ostatnim przytoczonym przypadku Afryką niż 701 na Tublissie  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zasada nie czytaj za dużo w necie i ...nie wytrzymałem i z Leżanem sprawdziliśmy słynne wałki i luzy zaworowe. Wszystko LUX  
		
		
		
			  a mój spokój bezcenny.Wielkie dzieki dla Leżana -dobrze że Leżan to ogarnął bo jest upchane pomiędzy rama i deklem zaworowym ....ja raczej podawałem klucze ![]() Silnik chodzi jak sieczkarnia czyli normalna zdrowa 890   mimo założonego DirtTricksaObecnie 17000km na szafie ![]() ps wczoraj świetna traska off wzdłuż Wisły z Warszawy za Warkę nad Pilicę  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 57 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wylicytowałem kolejną 890 ADV R w CH. Tym razem pokradzieżową... ciekawe czy bank mi przyzna bo cena mega dobra.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Nie chyba - ale Leżan prowadził a ja skupiałem się żeby drogę widzieć bo tak kurzyli że hej  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Cytat: 
	
  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 57 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			U mnie 24tys. km i wałki jak nowe w 890  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Moto w końcu złożone więc czas na jazdy i porównanie 890R vs 950 ![]() Cały serwis ogarnięty: nowe opony, oleje, serwis lag, klocki, świece, weryfikacja luzów zaworowych, wymiana stacyjki i immo.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Aż ciekaw jestem opinii - ale nie spodziewam abyś był rozczarowany. 
		
		
		
			Masz pełną elektronikę i tryby Rally ![]() Ja nadal mam cykora jeździć na manetce Rally   bo diabeł wcielony jest wtedy ![]() Z ciekawosci jaki gumy wrzuciłes ![]() Ja mam TKC 80 i tył Motoza Rally Z - ale motoz powoli dogorywa z wiadomych przyczyn ![]() ![]() ![]() Miesiąc nim nie jeździłem a w weekend 100km po okolicznych szutrach - oj jak to jeździ  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 57 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam pełną elektronikę MSR+Rally. Nie testowałem jeszcze tempomatu. 
		
		
		
		
		
		
		
	Przód mam Motoz Rallyz a tył Rebel Xplorer.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |