|  20.03.2024, 10:02 | #461 | 
|  |   
			
			Sprawdź. Rzekomo działa przy wyższych obrotach jak czujnik odczyta że zapinasz do góry (bez wciskania sprzęgła co QS dezaktywuje). Rozbujaj się i na otwartym puknij. Jak będzie krótkie odcięcie to działa. Ale bym się tym cudem nie cieszył. Byle trącenie butem na podjeździe i stajesz, względnie lecisz na kiere jak w powietrzu. Nie wiem czy odcina tylko zapłon ale bujnięcie jest. Oceniam, że ten shiter służy raczej do sprzedaży. W dół nie działa, silnik udaje że hamuje więc nie do ostrego napierania. Motorek generalnie zapie..la fajnie ale chyba trzeba będzie trochę pomodzić pod moje widziwimisię. 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  20.03.2024, 10:13 | #462 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Wiesz, bez sprzęgła to i w enduraku polecę w obie strony bez QS. Widze że w tych nowych masz QS na przełączniku.  U mnie tego nie ma. Jest takie coś.   | 
|   |   | 
|  20.03.2024, 11:31 | #463 | 
|  |   
			
			Zgadzam się stąd moje biadanie nad tym gadżetem. Ale widzę, że poszli po rozum do głowy, tylko czy w 690/701? Zauważ że inna pompa (Brembo bez opcji wkręcenia lustereczka).
		 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  20.03.2024, 11:37 | #464 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			To górne jest z enduraka, myślałem że takie w nowych 701/690 montują.
		 | 
|   |   | 
|  20.04.2024, 20:12 | #465 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Siewierz 
					Posty: 597
				   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 7 godz 7 min 19 s |   
			
			Szybkie pytanie: Która płyta po silnik - Acerbis czy AXP? | 
|   |   | 
|  20.04.2024, 23:09 | #466 | |
|  |   Cytat: 
 - 2 czujniki na 1 tarczy nie działają (hamuje na suwa i puszcza i tak w kółko), - na kablu do tylnego czujnika założyłem wyłącznik rozłączający oba przewody. Zapalała się wtedy kontrolka ABS i nie było ani ABS, ani TC. Żeby ponownie aktywować trzeba było zgasić silnik (oraz oczywiście przełączyć przełącznik  ) - tester diagnostyczny nie odczytywał potem żadnych błędów. P.S. - w moim był quickshifter (użyłem go jak padł mi wysprzęglik i musiałem wrócić do domu) | |
|   |   | 
|  20.04.2024, 23:50 | #467 | 
|  |   
			
			Odsunalem tylni czujnik od tarczy na dobre. Na razie jest git. Ale patent z wyłącznikiem na kablu fajny. Muszę zobaczyć jakie tam wtyczki, dołożyć gdzieś jaki cpyczek.
		 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  27.05.2024, 13:49 | #468 | 
|  |   
			
			Coś te Euro5 z filtrem Rade i Wingsem wspomaganymi fuel dongle nie do końca się sprawdza. Robił ktoś z was u krajowych macherów flash ECU? A możeoże lepszy Powercomander? Nie żeby mocy za mało ale: - grzeje się jednak, - elastyczność srodku obrotów 5/6 biegu jakby jednak gorsza niż na standardowym filtrze/tłumiku, - z każdym tłumikem i dolotem za wolno zamykana jest przepustnica - wqrwia trochę jak zmieniasz ze sprzęgłem bo schodzi za wolno i bardzo słabe hamowanie silnikiem w środkowych di dolnych obrotach. Ja wiem, to czasem nie pomaga ale czasami bardzo. 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  27.05.2024, 16:32 | #469 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   
			
			Ja się niedawno przekonałem, że pewnie żadna osłona nie chroni przed przebiciem chłodnicy gałęzią   4 rok leci i mam 4 chłodnię, ale w sumie to tylko raz zawiniłem, reszta to czysty peszek.   | 
|   |   | 
|  27.05.2024, 19:18 | #470 | 
|  |   
			
			Konkretne gałęzie tam widać macie. Wiadomo Szwajcaria   Mi ostatnio coś nie wyszedł skok przez zwalone drzewo i przwalilem w dębinę. Chłodnica całą, plastiki połamane, widelc spaczony. To się zatenteguje. 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   |