|  21.02.2024, 16:35 | #101 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2024 Miasto: Krk 
					Posty: 154
				 Motocykl: SD13 (CRF1100) 2023/2024   Online: 6 dni 3 godz 31 min 34 s |   | 
|   |   | 
|  19.11.2024, 19:04 | #102 | 
| Zarejestrowany: Aug 2024 Miasto: Jelcz-Laskowice 
					Posty: 18
				 Motocykl: CRF1100   Online: 19 godz 26 min 14 s |   
			
			Kolejne odświeżenie i dylemat przy Gmolach . Garda już ma swój produkt dla ATAS 2024 i zastanawiam się jeszcze przy podstawowych od Outback M. Jazda głównie asfalt . | 
|   |   | 
|  20.11.2024, 09:46 | #103 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: mazowiecka wieś 
					Posty: 1,453
				 Motocykl: 5 szt Przebieg: znośny   Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 18 godz 38 min 50 s |   
			
			Miałem w afrze australijske. Teraz mam w tenerece polskie. Nie widzę różnic w jakości i konstrukcji. A to już duży komplement dla gardy.
		 
				__________________ Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. | 
|   |   | 
|  26.01.2025, 15:20 | #104 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2024 Miasto: Kraków 
					Posty: 32
				 Motocykl: CRF1100   Online: 17 godz 29 min 50 s |   
			
			stoje przed wyborem Garda czy OM  bardziej sklaniam sie przed zestawem OM: Plyta, gmole silnika, gmole dolne choc nie wiem czy nie lepiej nie brac plyty a wziasc gorne. Jazda na razie asfalt. o plycie myslalem zeby wziasc bo ponoc incazej trzeba cos podginac fabryczna plyte pod gmole silnika Ci co mieli /maja jedne badz drugie prosze o opinie Garda zaczyna mi sie podobac i jest tansza....ale roznica ie jest duza na minus Gardy to widze ze kazdy demontaz plastikow gmole trzeba sciagac | 
|   |   | 
|  26.01.2025, 21:38 | #105 | 
|  |   
			
			Po co Ci takie orurowanie? Środkowe wystarczają na paciaki a przy grubych dzwonach masz AC
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  27.01.2025, 07:14 | #106 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Gdzieś widziałem, że Garda rozjeżdża się w precyzji i trzeba się siłować ze spasowaniem rurek
		 | 
|   |   | 
|  27.01.2025, 10:33 | #107 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2024 Miasto: Kraków 
					Posty: 32
				 Motocykl: CRF1100   Online: 17 godz 29 min 50 s |   Cytat: 
 wiem ze jest drugi watek gdzie temat gmoli był/jest walkowany i ze wystarcza tylko srodkowy... co do Grady jest fajny filmik na YT https://www.youtube.com/watch?v=8FSlYcD9Bug wlasciciel mial i OM i te. szczerze mowiac mocowanie do tylu ramy wyglada dla mnie lepiej niz w OM | |
|   |   | 
|  27.01.2025, 13:16 | #108 | |
|   Cytat: 
 Co do jakości nie mogę się przyczepić do niczego, jakość spasowania do motocykla jest rewelacyjna, niczego nie trzeba doginać, przerabiać, rozwiercać itp. Do demontażu plastików niestety gmole trzeba zdemontować, ale nie jest to jakiś skomplikowany i czasochłonny proces, 15 minut i po robocie. Oryginalna płyta pod silnik pasuje do gmoli Garda, nic nie trzeba przerabiać. | ||
|   |   | 
|  21.03.2025, 09:26 | #109 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 23 min 57 s |   
			
			A taka ładna nadal z daleka   Poleciała szyba, lampa i rama. Musiał uderzyć centralnie przodem. | 
|   |   | 
|  21.03.2025, 09:40 | #110 | 
|  |   
			
			Jeżdziłbym
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Heed Bunkier i wymiana oleju | nabrU | NAT - Warsztat | 39 | 20.09.2017 23:56 |