|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  10.11.2023, 11:04 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s |   
			
			Faktycznie nawet chyba silnik jest ten sam co w tym: https://zontespolska.pl/produkt/310r | 
|   |   | 
|  10.11.2023, 14:23 | #12 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			No to nie zła porażka, cihnski badziew nawet u Bety.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  10.11.2023, 17:14 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 1,044
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 29 s |   
			
			A generalnie ma ktoś z takim lub innym Zontesem jakieś doświadczenia - zerkam na Zonta 310M i generalnie wygląda to przyjemnie /pewnie z 70% rzeczy mam "made in PRC" i jakoś dają radę/. W X-challenge siedzi Loncin, który wytrzyma nie mniej  jak przeciętne 690 z pomarańczowej stajni /oczywiście dostrzegam różnicę w parametrach ale co do samej trwałości .../. Chętnie poczytam o doświadczeniach z tym producentem.
		 | 
|   |   | 
|  10.11.2023, 19:05 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 19 godz 54 min 57 s |   
			
			Przyjaciel odwiedził mnie w  trasie rok temu Zontesem 310, a niedawno 350ADV. Miałem okazję sobie pooglądać, przysiąść, Żona przejechać, ja podziękowałem. Z ciekawostek - silnik 310 posiada 3 (trzy!) świece na oczywiście jeden cylinder. Z daleka wyglądają dobrze, jeśli komuś odpowiada taki desing:  Jeżdżą dość ekonomicznie, brzmią tak se  Po bliższych oględzinach wykonania, materiałów, działania różnych mechanizmów. Mówiąc bardzo dyplomatycznie, osobiście bym nie kupił, a co za tym idzie innym nie polecił, powiem więcej zdecydowanie odradził. Ostatnio edytowane przez kylo : 10.11.2023 o 20:55 | 
|   |   | 
|  10.11.2023, 20:51 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 1,044
				 Motocykl: RD03   Online: 2 tygodni 4 dni 13 godz 55 min 29 s |   
			
			Zontes 310 w wersjach R,T,V,X ma inny silnik niż ten w skuterze 310M. Tamte to DOHC a w skuterze SOHC, różnią się też nieznacznie pojemnością, mocą i stopniem sprężania - to tak na szybko z "katalogu". Ciekaw jestem ile tym przejechał i jakie po drodze miał "przygody" oraz czy gwarancja /i dostępność części/ faktycznie kończy się za drzwiami salonu.
		 | 
|   |   | 
|  10.11.2023, 21:10 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 19 godz 54 min 57 s |   
			
			Oba były nowymi motocyklami testowymi, dlatego co do trwałości w dłuższej perspektywie się nie wypowiem.  Jednak co do szeroko pojętej "jakości", po garażowo - trasowych oględzinach, zdecydowanie podzielam opinię Szynszyla. | 
|   |   | 
|  11.11.2023, 09:12 | #17 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Kiedyś jak chińska 125-tka kosztowała nowa kilka tys. to pewnie znajdowała chętnych żeby ja kupić i ok. Tu mowa o włoskiej marce która klasuje się na drugiej pozycji po Ducati w świecie i jest kojarzona z dobrymi motocyklami, które klasują się w czołówce. A Beta Alp była nad wyraz niezawodnym motorkiem, nie jest to dla mnie zrozumiałe że nie potrafili skastrować swojej 350-tki z RR wydłużając interwały serwisowe podobnie jak zrobiła to Honda w CRF, tylko włożyć chińczyka w ramę.  Pamiętam jak w 2009 roku zastąpiła silniki FRS swoimi i to były porządne wytrzymałe jednostki napędowe. Mój kolega przejechał RR z tym silnikiem 950 godzin 500-tką bez ingerencji w tłoka, korbę i cylinder. 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  12.11.2023, 13:53 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2017 Miasto: Helvetia (BL) 
					Posty: 484
				 Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765 Przebieg: 43kkm +   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s |   | 
|   |   |