|  16.10.2023, 11:00 | #21 | 
|  |   
			
			Suzuki GSF1250S
		 
				__________________ Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. | 
|   |   | 
|  16.10.2023, 11:47 | #22 | |
|  |   Cytat: 
   
				__________________ buziaki   | |
|   |   | 
|  16.10.2023, 11:54 | #23 | 
|  |   
			
			no otóż... sam to powiedziałeś.  niestety ja również ostatnio przeszedłem do wtryskowego obozu mimo, że dalej mam parę moto na gaźnikach. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  16.10.2023, 11:58 | #24 | 
|  |   
			
			ja osobiscie kupilbym pod siebie Tigera 1050 bo mam wrecz religijny stosunek do tego motocykla. cudo z dziurka. masa sucha.... 198kg, grubasy    
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 16.10.2023 o 13:10 | 
|   |   | 
|  16.10.2023, 13:25 | #25 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  16.10.2023, 13:55 | #26 | 
|  |   
			
			Mam FJR od ponad 10 lat, to się wypowiem.  Wygodna (z riserami kiery), stabilna, bardzo szybka, lubi gaz. Moto zdecydowanie na trasy. Byłem nią blisko i daleko, na tysiącach winkli, kilka razy na szutrach. Za małe kufry boczne (systemowe) dla 2 osób na 2 tygodnie, ale da radę. Bardzo wygodna dla 2 osób. Zero zadyszki. Trasy powyżej 1000km na strzała bez żadnego zmęczenia. Mam 5 biegową wersję, 6 bieg byłby git, ale nie jest konieczny. Pali od 4 do 7 w zależności do manetki, prędkości i wiatru. Mam podwyższoną szybę, dla mnie lepiej. Jak jest gorąco to strasznie grzeje nabiał. Obsługowo w miarę wymagająca, ale jak się robi to porządnie, to rzadko. Zawory co 40kkm, na płytkach. Bezawaryjna. Kardan. Piec zajebisty, dźwięk na oryginalnych wydechach nie do pomylenia z innym moto. Gdybym miał porównywać obsługowość serwisową to zdecydowanie łatwiejsza niż ST. Nie sprzedam FJR. Za dobry motocykl, takich już nie robią. Nie jest to motocykl wielozadaniowy jak Afryka, ale nie musi nim być. Do weekendowego latania wkoło komina brałbym jednak coś lżejszego, może bardziej w dual. 
				__________________ pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS Ostatnio edytowane przez Kisiel : 16.10.2023 o 17:48 Powód: poprawki, info o szybie i grzaniu jaj | 
|   |   | 
|  16.10.2023, 15:07 | #27 | 
|  |   
			
			stad moja milosc do T1050 - jest lekki jak na litra a udaje praca silnika R4.
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  16.10.2023, 16:17 | #28 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2022 Miasto: Warszawa 
					Posty: 158
				 Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251   Online: 5 dni 13 godz 5 min 3 s |   
			
			GSF1250, cbf1000 to malutkie pierdki w porównaniu do FJR. Skoro kolega rozważa fujarkę to te raczej będą dla niego za małe.
		 
				__________________ Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride | 
|   |   | 
|  16.10.2023, 16:59 | #29 | 
|  |   
			
			wiadomo - jak z butami - usiasc przymierzyc sie
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  16.10.2023, 17:11 | #30 | |
|  |   Cytat: 
  Kiedyś byłem tak narajany na DR Big 800, że jak byś mnie obudził o drugiej w nocy to wyrecytowałbym ci manual'a Pojechałem na Moto-bajzel szukać Bigosa, a do domu wróciłem na Hondzie XL600LM   
				__________________ Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. | |
|   |   |