| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2016 
				Miasto: Bydgoszcz 
					
				
				
					Posty: 53
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 3 godz 3 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to pięknie. Oryginalny tłok idzie kupić tylko nominał. To by się wiązało ze wstawieniem tulei cylindra. Jak ten temat ugryźć 
		
		
		
		
		
		
		
	 ?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mnie kiedyś wstawili tuleję bez podtoczenia i zaczęła się ruszać razem z tłokiem... potem poprawili z podtoczeniem i działało, to jest dobra koncepcja wtedy gdy tłoka nie da się już kupić a oryginalny się nie porysował.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95'  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2016 
				Miasto: Bydgoszcz 
					
				
				
					Posty: 53
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 3 godz 3 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Narodziło się pytanie. Wymieniam prowadnice i zwory w głowicy. Prowadnice oryginał są nadwymiarowe i po wprasowaniu do rozwiercenia na 6,60. 
		
		
		
		
		
		
		
	Kto to zrobi, jakiś polecany zakład? Mam już prowadnice, zawory, uszczelniacze, oringi pod prowadnice  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Łomianki ul. Kwiatowa 5 
		
		
		
		
		
		
			Tel. 22 751 37 39 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 641
				 
Motocykl: XR 600 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 18 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A orientuje się ktoś czy do XR 600 jest tłok ponad 98 czy to już ostatni i trzeba szukać cylindra?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			są nawet 100mm do XR600 
		
		
		
		
		
		
			Wczoraj odebrałem cylinder po tulejowaniu na 97mm 350zł kosztowało i stary tłok z szafki tylko pierścionki nowe bo woda z piaskiem wlała się przez tłumik. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XL 600 RM 86' Honda XL 600 LM 86' Honda XRV650 Africa Twin 88' Honda XLV 750 R 83' BMW R1100GS ABS 95'  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 641
				 
Motocykl: XR 600 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 18 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki kol Tezla właśnie dzis doczytałem u kumpla że są wossnery do tego rozmiaru ale go nie chcę (11 tys km olej LM  tłok nic nie zużyty prawie pierścienie 1 mm na zgarniajacych i 0.85 i 0.75 na uszczelniających i wybrana tuleja na dole) jak nie znajdę tloka to może jakiś używany cylinder co wyda a w ostateczności tuleja i wtedy się do Ciebie odezwę o namiar.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 641
				 
Motocykl: XR 600 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 18 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I już wiem że nie znajdę tloka wszystkie oprócz wosxnera są tylko +1 mm więc zostało szukanie cylindra i chyba czekanie na tkj które mają być u dystrybutora w Europie podobno po 8 mają.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 641
				 
Motocykl: XR 600 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 18 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A jak tam Szanowna Braci majo się cylindry znx do xr trzeba skrobać karteru
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 641
				 
Motocykl: XR 600 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 18 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cylinder ogarniety dalem do tulejowania do warsztatu poleconego przez kol Tezla na tłok tkrj .No ale mam następny zgryz (wychodzi na to że lubię sobie komplikować) chodzi o wagę tłoka -czy kłos z na wagę Ori tłoka z Hondy XR 600 bo tkrj 2czlif waży 0.410 a wossner 4 szlif 0.378 i się zastanawiam czy tkrj jest cięższy czy wossner dużo lżejszy.(a sworznie to już przepaść)
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |