|  12.10.2022, 21:39 | #71 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 128
				 Motocykl: DR650SE   Online: 1 tydzień 2 dni 5 godz 9 min 46 s |   
			
			E daje zdecydowanie więcej funu. Jest lżejsza i mocniejsza. Miałem SM, a później S. Jechałem też E. Różnica jest ogromna. Teraz wziąłbym E, ale na koniec i tak najważniejszy jest stan. Zawias SM kiepsko sprawdza się do szwenduro, dlatego zamieniłem SM na S.
		 | 
|   |   | 
|  13.10.2022, 00:12 | #72 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2009 Miasto: WARSZAWA 
					Posty: 174
				 Motocykl: RD04   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 15 godz 38 min 23 s |   
			
			Żuku, zapraszam jak coś mam S i E.
		 | 
|   |   | 
|  13.10.2022, 16:05 | #73 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 988
				 Motocykl: loading... Przebieg: wtv   Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 12 min 59 s |   
			
			O elegancko. Zajrzę jeśli się koncept nie zmieni.  Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ "Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" | 
|   |   | 
|  26.12.2022, 00:25 | #74 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2015 Miasto: Piaseczno 
					Posty: 308
				 Motocykl: Dryna cztyrysta Przebieg: ipobieg   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 16 s |   
			
			Hej, zapieczona ośka wahacza siedzi mocno i ani drgnie... podgrzewać to opalarką naokoło i po silniku, czy położyć na boku na noc motka i zalać dotem tylko? może palnik? help 
				__________________ | 
|   |   | 
|  26.12.2022, 09:32 | #75 | 
|  |   
			
			Zastosuj jakiś dobry preparat do zapieczonych śrub. Znajdź pręt albo śrubę o takiej samej średnicy jak ta która stoi i naprawdę duży młotek    
				__________________ "Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej." | 
|   |   | 
|  26.12.2022, 22:45 | #76 | |
|  Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: Kiełczygłów 
					Posty: 2,070
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 00000   Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 3 godz 59 min 49 s |   Cytat: 
  . Tylko średnicę mniejszą. Albo zrobić taki myk, że do łba tej stojącej śruby dospawać długi pręt. Wzdłuż pręta swobodnie niech przesuwa się jakiś ciężarek i blokuje na końcu pręta. łapiesz za ciężarek i tłuczesz w górę. Taki ala wyciągacz udarowy, jak wyciąga się zapieczone wtryski. | |
|   |   | 
|  26.12.2022, 22:55 | #77 | 
|  |   
			
			Oś stoi w korpusie silnika czy w tulejach łożysk? Ma wahacz jakiś minimalny luz osiowy? Jak oś stoi w kartach próbować grzać kartery. Jak w tulejach, moczyć w chemii. 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  26.12.2022, 23:24 | #78 | |
| Wylizał się  |   Cytat: 
  Metoda czarownika dobra, ale można też ośkę nagwintować od strony łba i spróbować zadziałać, jak ściągaczem. | |
|   |   | 
|  27.12.2022, 00:13 | #79 | |
|  |   Cytat: 
 Musiał by z naprawdę bardzo dużą siłą sie pastwić nad tą ośką. Ja polecam taki sposób na podstawie zabawy z ośką w swojej AT. Może nie napisałem za jasno więc doprecyzuję. Nie walić z całej pary tylko w wyczuciem, kilka stuknięć, jak nie ruszy się to trzeba kombinować inaczej. 
				__________________ "Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej." | |
|   |   | 
|  27.12.2022, 11:27 | #80 | 
| Wylizał się  |   
			
			Wiesz, jak to jest z młotkiem w warsztacie.  Pukasz, mocniej pukasz, a jak nie idzie to zdrowo pier...  Tobie poszło przy mocniejszym pukaniu, ale są tacy ( ja też  ) co lubią zdrowo puknąć i wtedy ta plastyczna ośka od afry się spęcza.  Tym bardziej, że zawsze pukamy od strony gwintu  ofkors przez nakrętkę! Dobrze jest poprosić o pomoc w takiej chwili. Podczas, gdy my pukamy niech druga osoba mocno napręży ośkę kręcąc wygiętym oczkowym z drugiej strony. Także podczas próby wykręcania ośki z drugiej strony należy ją naprężać kręcąc ośką. I jak ruszy z miejsca, to po trochę ją ruszać prawo, lewo i obficie smarować penetrantami lub palnikiem. Zależnie, gdzie stoi (patrz wpis Rrolka). | 
|   |   |