|  17.11.2022, 13:48 | #191 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			czemu Japończyki tak opornie z tymi kołami bezdętkowymi...w Europie już to standard.
		 | 
|   | 
|  17.11.2022, 14:21 | #192 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   Cytat: 
 Wiele lat temu jak wchodziły kierunki LED pytaliśmy gościa z YAMAHY dlaczego nie montują led to oficjalna odpowiedź była taka iż z badań jakie przeprowadzili wynika iż lepszą widoczność zapewniają tradycyjne kierunkowskazy. Spokojnie pewnie wyjdzie jakaś wersja super hiper sport z bezdętkowymi oponami i zbiornikiem 30Litrów  . Chodzi o kij i marchewkę i aby "osiołek" nigdy nie zjadł tej marchewki   | |
|   |   | 
|  17.11.2022, 16:07 | #193 | 
|  |   
			
			Za młodego z poziomu CZtki człek się ślinił jak widział japonię, cztery w rzędzie. Teraz też będzie się ślinił jak zobaczy czwórkę.    
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  17.11.2022, 16:14 | #194 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2010 
					Posty: 576
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 2 dni 18 godz 24 min 10 s |   
			
			Zawsze wydawało mi się ze dętkowce są w najbardziej off-zaawansowanych sprzętach bo bez dętka wiadomo. Powietrze zejdzie jak dobije do felgi, a dętka to dętka. W tenerce był jeszcze po przeciwnej stronie wentyla otwór na mocowanie opony, żeby nie obracało przy niskim ciśnieniu. Z zapędów bardziej advenczór nie szedłbym w bezdetkowce z racji możliwości samo naprawienia, ale pewnie się mylę bo są zestawy naprawcze, ale nie zawsze pomogą.  Nie każdy poradzi sobie z dętką w polu, ale jak ktoś sobie radzi to dlatego są dętki w kufrze na grubszy wypad   
				__________________ Kto prędko daje, ten dwa razy daje. | 
|   |   | 
|  17.11.2022, 16:31 | #195 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Poza tym bezpieczeństwp większe na trasie na bezdętkowych. Szkoda nawet dyskutować, nowy Transalp jest nastawiony na szose a wpieprzyli mu duże koło z przodu i dętki   | |
|   | 
|  27.11.2022, 13:00 | #196 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Singen 
					Posty: 23
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: 27500   Online: 11 godz 27 min 35 s |   
			
			no racja, kurde mogli chociaz dac felgi/opony bezdetkowe i bylby spokoj. 21/18 co w tym zlego? ale z drugiej strony, za 2-3 lata bedzie lift i juz bedzie bezdetkowo, itd co do zdjecia u gory, to quickshifter kosztuje 290euro a nie 700. za 700 bedzie napewnmo jakis pakiet. | 
|   |   | 
|  27.11.2022, 19:07 | #197 | |
|  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: warszawa / siedlce 
					Posty: 365
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 55 min 21 s |   Cytat: 
 Co do siadania to raczej twardsze niż miękkie pod tym kolesiem ponadto na nóżce stoji bocznej więc się tak jak trzeba nie usiądzie | |
|   |   | 
|  27.11.2022, 19:32 | #198 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			to widze przesadzili z cena...myślą że ludzie saamą nazwę kupia?
		 | 
|   | 
|  27.11.2022, 21:07 | #199 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   Cytat: 
 CRF1100 też ma dętki chociaż w tej klasie to już nikt ich nie stosuje a Hunda musi bo się udusi. UE czasem zarządzi coś mądrego i życzyłbym sobie obligatoryjnego zakazu stosowania dętek w motocyklach szosowych powyżej 500ccm pojemności. Nie raz miałem okazję zdejmować oponę z takiej felgi i o ile tylną trzeba się dobrze napocić aby zrzucić to przednie zdejmuje się miło i przyjemnie ... więc gdzie jest problem  problem jest w w kapciu złapanym np. przy 130km/h jak opona spadnie z felgi jest już po Was! nie ma szans na opanowanie motocykla! Inna kwestią jest, że z bezdętkowych ciśnienie zazwyczaj schodzi powoli a dętki pyk i nie ma. | |
|   |   | 
|  29.11.2022, 20:32 | #200 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2020 Miasto: Singen 
					Posty: 23
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: 27500   Online: 11 godz 27 min 35 s |   | 
|   |   |