|  05.09.2022, 22:46 | #61 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   | 
|   |   | 
|  06.09.2022, 20:30 | #62 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2015 Miasto: Piaseczno 
					Posty: 308
				 Motocykl: Dryna cztyrysta Przebieg: ipobieg   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 16 s |   
			
			Miałem dwie Dryzyty i obie miały rudą przy nóżkach, znaczy, jedna ma do tej pory :P
		 
				__________________ | 
|   |   | 
|  08.09.2022, 15:45 | #63 | 
|  |   
			
			hehe   jak dziś przed oczami mam artykuł w starym dobrym ŚM gdzie po opisaniu wszystkich zalet DR650 stało: 'zaopatrz się w papier ścierny i farbę do robienia zaprawek'   
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  09.10.2022, 23:56 | #64 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 988
				 Motocykl: loading... Przebieg: wtv   Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 12 min 59 s |   
			
			Raz jeszcze Panowie mam, być może głupie pytanie, ale, że styczności z tym motkiem nie miałem to pytam: Z nogi na nogę przestępując myślę, czy by nie nabyć DRZ jako codziennego w dni robocze dodatkowego wozidła. Czyli mamy pkt. 1. - miejski pierdzioch. Będzie to jednak też weekendowy poszutrowy jeździk. Mamy więc pkt. 2. - przydadzą się na zmianę krążki z deczko agresywnym bieżnikiem. I teraz pytanie: E czy SM czy może S jako wyjściowy temat czy nie ma znaczenia żadnego którego szukać. Różnice papierowe pomiędzy każdym znam. Pytam z praktycznego punktu bo jestem przekonany, że niejeden z Was w takim środowisku używał. Dzięki. Czuwaj. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ "Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" | 
|   |   | 
|  10.10.2022, 10:38 | #65 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Zamość 
					Posty: 145
				 Motocykl: .   Online: 1 tydzień 5 dni 17 godz 58 min 54 s |   
			
			Z powodzeniem robią w jedną, w drugą i w trzecią stronę.   Zawsze lepiej mieć pod manetką więcej (E), niż mniej (S,SM) W SM masz USD z przodu no i koła supermoto, które są drogie i mniej dostępne niż enduro. (różnica ~4tyś vs ~2tyś.) Jeśli nie musi być DRZ (bo mi się podoba, bo zawsze chciałem ją mieć, bo to już trochę kultowy motocykl itd ) rozważ zakup czegoś innego. Na papierze fajnie to wygląda, a w jeździe kowadło za wysoką (jak na swój rocznik) cenę. | 
|   |   | 
|  10.10.2022, 10:50 | #66 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 988
				 Motocykl: loading... Przebieg: wtv   Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 12 min 59 s |   
			
			A no właśnie. Coś innego ale co?! Pierwszą i jak na ten moment przewodnią myślą było coś miejskiego z jajem ale bez serwisów w mth. Jakieś SM na codzień z przekładką weekendową kółek. I o WRkach myślałem już i o Huskach wszelkiej maści ale to nadal nie spina się z założeniami. Prostota, funkcjonalności, idiotoodporność i jeszcze żeby srało ogniem. No i nie za miliony waluty. Jeszcze takiego pszęta nie wyprodukowali chyba. Albo po prostu miodu w d szukam.. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ "Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" | 
|   |   | 
|  10.10.2022, 11:17 | #67 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			Ty piszesz o trzech różnych motocyklach :P
		 
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  10.10.2022, 11:19 | #68 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 988
				 Motocykl: loading... Przebieg: wtv   Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 12 min 59 s |   
			
			Szlag! Miałem nadzieję, że nikt tego nie napisze    
				__________________ "Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" | 
|   |   | 
|  10.10.2022, 14:02 | #69 | 
|  |   
			
			Bierz tą w najlepszym stanie. S/SM słabsze o te 10 kucy ale i tak mocniejsze o 13 od tak popularnych teraz małych hond. Standardowy zawias (w S od 2003) też lepszy niż ten hondziasty. Waga mniejsza. Śmigalność w mieście drezyny o wiele lepsza niż większych/cięższych singli. Części są. Trwałość zadowalająca - na mojej zrobiłem od nowości i coś pod 50 tyś. Po drodze wymienione pierścienie, łańcuch rozrządu i bodajże dotarte zawory, poprawione przy okazji gniazda. Palił ci będzie dobrze ustawiony ok 5 ltr/100. Jak będziesz grzał konkretnie to ok 6 ltr/100. Kiedyś ledwie pyrkając zrobiłem w terenie 250 km na 10 ltr baku. Ale to przymus był nie przyjemność. 
				__________________ Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. | 
|   |   | 
|  10.10.2022, 14:56 | #70 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s |   
			
			Tak stan najważniejszy. Jak Ci nie zależy na E ( 50KM) - to będzie łatwiej pewnie kupić S . Sam miałem SM i założyłem koła enduro - wg mnie trochę lepiej na tym zawiasie uside down w piachu choć twardsza jest od S czy E. A jest jeszcze Kawasaki KLX400 - to jest DRZ 400E w zielonym ubranku ( ale to rzadkość) Miałem okazję u Bicia na szkoleniu pojeździć dobrze przejrzaną S-ka i E. E - mocniejsza - ale jakoś ta S-ka ( może że po dużym przeglądzie) jeździła bardzo fajnie. Pamiętaj po zakupie bardzo ważne zaobserwować czy motocykl bierze olej. Większość niestety bierze ( z przyczyn rożnych a i przede wszystkim wiek/przebieg i tzw nasi tu byli albo nie byli wcale bo drz się nie psuje  ) . Niski stan oleju skutkuje w pierwszej kolejności uszkodzeniem głowicy | 
|   |   |