|  12.04.2022, 11:33 | #391 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2018 
					Posty: 154
				 Przebieg: Rosnący   Online: 3 dni 4 godz 47 min 8 s |   
			
			
Testuję teraz miękki setting i jest miekki   Testuj ten mój... Mid Valve 21x0.15 15x0.15 21x0.15 20x0.15 17x0.15 13x0.15 12x0.3 Base Valve 22x0.15 - 2szt 16x0.15 14x0.15 11x0.3 18x0.5 - 2szt Cytat: 
 CMYK:C0 M0 Y100 K0 Ale wartałoby, żeby była z laminatem i to nawet grubym... | |
|   |   | 
|  12.04.2022, 18:06 | #392 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2015 Miasto: RZE 
					Posty: 710
				 Motocykl: kiedyś było   Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s |   | 
|   |   | 
|  13.04.2022, 01:23 | #393 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2018 
					Posty: 154
				 Przebieg: Rosnący   Online: 3 dni 4 godz 47 min 8 s |   
			
			Tak w ogóle, nie byłbym sobą jakbym zawieszenia z przodu nie zmotał... Zrobiłem tego sporo w F800GS i tam mnie życie nauczyło, że często do maszyn ADV wkłada się zawieszenia konstrukcyjnie ze starych krosówek tylko w zubożonej wersji   ... Poszperałem więc i kupiłem zawias od starego KXa też 43mm za jakieś 250pln. Zawias niby taki sam, P&P pasuje np górny korek. No może prawie P&P  . Za to bebechy mają tłoczek 25mm średnicy, podczas gdy fabryka tylko 20mm. Do tego zawias który kupiłem dawał możliwość wydłużenia skoku o 35mm...  Niestety przeszczep takiego zawieszenia wymagał dość ryzykownego toczenia stóp. Kupiłem więc jakąś krzywą lagę od T7 na testy  I na tokarkę Po tokarce różnice niby niewielkie Ale już różnice w średnicy bebechów są Najlepiej widać to po tłoczkach Żeby sprawdzić, czy jednak toczenie nie osłabiło za nadto stóp zrobiłem przekrój wiwisekcję Aktualnie więc oblatujemy z pattryk i jeszcze jednym kumplem takie zawiasy z różnymi settingami i +25mm skoku. Mimo, iż szukamy wciąż jakiegoś fajnego ustawienia, to już w tej chwili jednio jest pewne... nie wracamy do fabryki  PS: Jeden kolega mi pozazdrościł i postanowił kupić jeszcze taniej... I kupi, ale z tłoczkiem 32mm  . Nie było szans aż tak roztoczyć stóp, więc dobry tokarz dorobił przejściówkę i ta olbrzymia gruba rura pracuje teraz z BaseValvem OEM 20mm. Podobno daje radę, ale jeszcze nie jeździłem tym wynalazkiem  | 
|   |   | 
|  13.04.2022, 21:58 | #394 | 
|  |   
			
			Szacun     
				__________________ RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA  ...  MOTOR MARKA XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw | 
|   |   | 
|  14.04.2022, 09:36 | #395 | 
|  |   
			
			Aż się przyjemnie czyta takie wpisy
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  15.04.2022, 12:45 | #396 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2015 Miasto: RZE 
					Posty: 710
				 Motocykl: kiedyś było   Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s |   | 
|   |   | 
|  06.07.2022, 17:00 | #397 | 
| łorsoł  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Suchy Dwor 
					Posty: 150
				 Motocykl: T7 Przebieg: Za mały   Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 44 s |   
			
			Od kilku dni testuje zawias przedni od Miotacza, razem z tyłem od TracTive Suspension. Całość zrobiona na 30mm w górę, na twardszych sprężynach. Absolutnie inny motocykl, jeden z niewielu minusów wydaje się na te chwile wyeliminowany, zobaczymy na dłuższą metę. Można jechać naprawde szparko, szybko i odważnie, motocykl sunie jak po szynach, lekkie skoki wybiera bez zająknięcia. Mocno polecam przeróbkę, przód Miotacza nie odbiega jakoś od superuber tyłu, ogólnie niebo a ziemia między seryjnym bujadłem a obecnym setupem. Pozdro z Kaszub. 
				__________________ X̶R̶V̶7̶5̶0̶ A̶T̶ / D̶R̶Z̶4̶0̶0̶S̶ / G̶6̶5̶0̶X̶C̶h̶ / 2̶T̶ 2̶0̶0̶E̶X̶C̶ / A̶D̶V̶9̶9̶0̶R̶ / T̶i̶g̶e̶r̶8̶0̶0̶X̶C̶ / E̶6̶9̶0̶R̶ / ̶T̶E̶5̶1̶0̶ / T700 Photos & Movies: https://sites.google.com/view/lorsolek | 
|   |   |