|   | 
 | |||||||
| Kwestie różne, ale podróżne. Jak nic z powyższego o podróżowaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  01.02.2022, 17:10 | #11 | 
|  |   
			
			Hehe zacząłem niedawno myśleć o tym samym   Na co dzień jeżdżę afrą z centralką alu48l, na długie wyjazdy mam alu boczne (givi/kappa). Podobnie nie lubię toreb na siedzeniu pasażera, zawsze jakoś w nie kopię przerzucając kulasa. Na wyjazd na 1-2 noce, przy sprzyjających warunkach pogodowych ta centralka mi wystarcza (nocując w pensjonatach - nie pod namiotem). Ale jadąc już na 3-4 noce przydałaby się jakaś boczna torba na lewą stronę, żeby nie ciągnąć alu, a mieć miejsce na drugą kurtkę itp.. Ponieważ jestem coraz bliżej kupienia rebelki zaczynam szukać jakiejś niedużej torby/sakwy, 10-15l, materiałowej w ciemnym kolorze za kilka stówek (coś jak givi crm106, sw-motech sysbag 10l). Mocowanie na paski bo już mam stelaże cam w afrze a w rebelce nie będę żadnego żelastwa montował. Nie musi być wodoszczelna bo mam jakieś wewnętrzne torby które to załatwią. | 
|   |   | 
|  01.02.2022, 18:26 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2021 Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody 
					Posty: 562
				 Motocykl: CRF1100 Przebieg: 91000   Online: 2 tygodni 1 dzień 6 godz 38 min 3 s |   
			
			Co tu testować.. jeździć i tyle. U mnie jest doświadczenie takie, że po przejechaniu kilku tys km z jednym kufrem... kufer wyplowiał i się podniszczyl. | 
|   |   | 
|  01.02.2022, 19:43 | #13 | 
| Wylizał się  |   | 
|   |   | 
|  20.03.2022, 19:22 | #14 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |  Wady, zalety jazdy motocyklem z jednym kufrem/sakwą. 
			
			Dzisiaj właśnie był  pierwszy dzień testów, załadowałem na maxa butami i garderobą i wyszło coś 9 kg. Załadowałem i ruszam. Myślałem , że będzie ciężej podnieść z bocznej stopki, nie było. No to jedziemy, motocykl reaguje jak bez torby, zarówno Jak jedzie szybko, jak i powoli. Miałem wrażenie ze nawet równoważy tłumik. Manewry parkingowe też bez walenia się na stronę torby. Początkowo myślałem że ściąga w jedną stronę, ale to był efekt wiatru i marnej drogi wiejskiej. Do 130 km/h nie ma żadnej shimie, jeszcze tylko zostaje test autostradowy, ale raczej do 170 nie spodziewam się żadnych efektów Nie ma strachu wjeżdżać między auta. Spokojnie zestaw obsłuży wyjazd majowy.    | 
|   |   | 
|  21.03.2022, 07:43 | #15 | 
|  |   
			
			Super. Co to za torba boczna?
		 | 
|   |   | 
|  21.03.2022, 09:39 | #16 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   | 
|   |   | 
|  21.03.2022, 11:01 | #17 | 
|  |   
			
			Dzieki
		 | 
|   |   | 
|  25.03.2022, 13:29 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,922
				 Motocykl: RD04   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 19 min 14 s |   
			
			ja też testowałem takie zestawienie i różnicy nie widziałem , tylko głupio wygląda    
				__________________ WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR | 
|   |   | 
|  25.03.2022, 14:07 | #19 | 
|  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,440
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 3 min 36 s |   
			
			Po co jeździć z jedną torbą z boku? Nie lepiej zamocować ją na bagażnik centralny i yolo? Zamiast dziwnego połączenia kufer + jedna torba, po prostu dwie torby? | 
|   |   | 
|  25.03.2022, 15:06 | #20 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			
Może to kwestia dojazdu do/z pracy i przeciskania się w ruchu miejskim? Zawsze to moto węższe. | 
|   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |